Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Edit Mod Koen : foto is te groot. Bij je volgende bezoek aanpassen aub. Je mag dan ook deze comment verwijderen. Thx
Edit 2 : niet aangepast bij laatste bezoek -> naar test
Last edited by Koen; 17 oktober 2011, 21:44.
Reden: foto te groot
even één pixeltje kleiner maken! en lichtjes verscherpen misschien.
maar dit is natuurlijk een prachtig moment en mooi vastgelegd met passende zachte z/w omzetting. De gelukzaligheid/opluchting dat het gebeurd is van mama, vind ik geweldig!
Alleen had ik de foto ietsje gedraaid waardoor het gezicht van mama iets hoger komt dan het gezicht van je zoontje. Komt volgens mij iets natuurlijker over.
even één pixeltje kleiner maken! en lichtjes verscherpen misschien.
maar dit is natuurlijk een prachtig moment en mooi vastgelegd met passende zachte z/w omzetting. De gelukzaligheid/opluchting dat het gebeurd is van mama, vind ik geweldig!
Alleen had ik de foto ietsje gedraaid waardoor het gezicht van mama iets hoger komt dan het gezicht van je zoontje. Komt volgens mij iets natuurlijker over.
Proficiat!!
Bedankt voor je reactie!
Zal vanavond eens kijken voor dat pixeltje, raar want stond op 899
Heb nog nooit een foto verscherpt dus weet eigenlijk ni hoe ik dat best kan doen?
En of t in dit geval wel goed gaat zijn want heb bewust enkel op de baby scherpgesteld om deze toch iets meer aandacht te geven zodat mijn vrouw wat waziger werd.
Merci!
proficiat met de geboorte van je zoon die al flink zijn keel openzet.
'k Vind de foto prachtig zo, dit is een teder moment en hoeft niet superscherp te zijn
ik treed bij in Vicky haar reactie. zo een moment wordt gedragen door emoties en dit mag in de foto gezien worden. alsof je door een tranerig oog kijkt, is ook wazig
iig een dikke proficiat!!
proficiat met de geboorte van je zoon die al flink zijn keel openzet.
'k Vind de foto prachtig zo, dit is een teder moment en hoeft niet superscherp te zijn
Dank je Vicky.
Gelukkig heeft m enkel zijn keel nog maar even bij de geboorte zelf opengezet en is t nu wat minder.
Leuk dat je mijn visie deelt!
ik treed bij in Vicky haar reactie. zo een moment wordt gedragen door emoties en dit mag in de foto gezien worden. alsof je door een tranerig oog kijkt, is ook wazig
iig een dikke proficiat!!
Mercikes!
Zo had ik t nog ni bekeken, langs een tranerig oog.
Nu kan ik zeggen dat ik om die reden te foto zo gemaakt heb.
Nenee, maar t is wel een leuk gedacht.
Comment