Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Oldtimer Mercury

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Oldtimer Mercury

Vandaag mijn occ (nieuwe) Nikon D 80 gaan testen ,en dit na meer als en half jaar gestopt te zijn met fotograferen ,kreeg ik de kriebels niet weg en dus maar van canon naar nikon gestapt .(wil hier geen geruzie over merk beide zijn zekers gewaagd aan elkaar).
    is gewoon om de kleuren en scherpte of die goed zit ,andere commentaren zekers welkom ,want moet terug van nul beginnen eigelijk nu met de overstap .

Groetjes
    Ardesign
    Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Re: Oldtimer Mercury

[Mod-LesC]Het Testforum dient om te leren posten. Dat is blijkbaar geen probleem hier: zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Ik stel voor dat je, tenminste als je commentaar wil, deze foto herpost in onze Fotohoek. Deze topic wordt morgenvroeg afgesloten. OK?[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Re: Oldtimer Mercury

oke geen probleem LesC zal ik doen naar fotohoek zetten

grtz

Ardesign

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      [Mod-LesC]Het Testforum dient om te leren posten. Dat is blijkbaar geen probleem hier: zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Ik stel voor dat je, tenminste als je commentaar wil, deze foto herpost in onze Fotohoek. Deze topic wordt morgenvroeg afgesloten. OK?[/Mod]
      Nikon D90 en Nikon D200 met flasch en natuurlijk paar lenskens en veel te zware rugzak .

Comment

Working...
      X