Even een vraagje een Mods... Hoe groot is deze aan de lansgte zijde of hoe zie ik dit?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Testje voor foto's
Collapse
X
-
-
Re: Testje voor foto's
[Mod-LesC]Deze is 720x480px, en ik zie dat momenteel op mijn iMac, in Safari 5.1 met Exif EveryWhere. Maar ik kan evengoed kijken via een geïnstalleerde Safari-extensie, nl. ExifExt.
Let wel: er zijn geen extra EXIF waarden aanwezig, behalve de "basis data" die altijd blijven zitten. Geen gegevens over camera, gebruikte instellingen, enz.
Jij moet dat b.v. kunnen zien in je tekenprogramma. Als ik de foto download en bekijk, bv via Bridge, zie ik dezelfde afmetingen.
To the point: zichtbare foto van reglementaire afmetingen, al mag je nog iets groter gaan, tot 900px langste zijde, terwijl deze 720px langste zijde is.
Ik laat de topic nog even open, zo je wil experimenteren met de size, of verder corresponderen... Alvast dank om in het Testforum te oefenen.[/Mod]BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht[Mod-LesC]Deze is 720x480px, en ik zie dat momenteel op mijn iMac, in Safari 5.1 met Exif EveryWhere. Maar ik kan evengoed kijken via een geïnstalleerde Safari-extensie, nl. ExifExt.
Let wel: er zijn geen extra EXIF waarden aanwezig, behalve de "basis data" die altijd blijven zitten. Geen gegevens over camera, gebruikte instellingen, enz.
Jij moet dat b.v. kunnen zien in je tekenprogramma. Als ik de foto download en bekijk, bv via Bridge, zie ik dezelfde afmetingen.
To the point: zichtbare foto van reglementaire afmetingen, al mag je nog iets groter gaan, tot 900px langste zijde, terwijl deze 720px langste zijde is.
Ik laat de topic nog even open, zo je wil experimenteren met de size, of verder corresponderen... Alvast dank om in het Testforum te oefenen.[/Mod]
Edit: Is gelukt!Last edited by The Art Of Silence; 28 augustus 2011, 14:10.
Life Isn't About Finding Yourself... Life Is About Creating Yourself...
Canon Stuff, 5DII & 40D met het nodige glaswerk, filters en knipperlichten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Art Of Silence Bekijk berichtAlvast bedankt voor de info!! Maar ik had deze niet zelf geresized, maar de website waarop ze staan doet dat automatisch. Dus daarom wist ik niet hoe groot ze waren. Met welke software kan ik dan EXIF gegevens bekijken via Google Chrome?
Comment
Comment