Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

hoelangisdelangstetiteldiejehierkantypeninditvakzo nderdatereenstukvanverdwijntindewee

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• hoelangisdelangstetiteldiejehierkantypeninditvakzo nderdatereenstukvanverdwijntindewee

Nu zag ik iets merkwaardigs in een ander topic...
    Lange woorden worden automatisch gesplitst blijkbaar. Even kijken:

hottentottententententoonstellingskaartjesuitverko opstentmakersopleidingsprogrammadirecteurswagenpar ktechnieker
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Re: hoelangisdelangstetiteldiejehierkantypeninditvakzo nderdatereenstukvanverdwijntin

Als ik het niet dacht. 50 letters is het maximum voor een woord...
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Re: hoelangisdelangstetiteldiejehierkantypeninditvakzo nderdatereenstukvanverdwijntin

En hoeveel mensen schrijven hier woorden van meer dan 50 letters
      Nikon D7000 en wat lenzen.
      http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Palladio
        Nu zag ik iets merkwaardigs in een ander topic...
        Lange woorden worden automatisch gesplitst blijkbaar. Even kijken:

hottentottententententoonstellingskaartjesuitverko opstentmakersopleidingsprogrammadirecteurswagenpar ktechnieker
        Hela manneke, zo niet, hé!
        Hier zie:
        Hottentottententententoonstellingsopeningsplechtig hedenmaatschappijvertegenwoordigerssolicitatiebure aulokketschuifvensterknopkleurelementenfabrieksuit slaatfiltreersysteemoververhittigssysteemwaarschuw ingsindicatorlampjesmakelaarstudentenbetogingsfest ivalopenings... Wacht eens even... Was ik dat stuk al niet tegengekomen? Tiens, mag ik dat hier dan oneindig lang verderzetten? Hm, da's nieuw...

(grapje, hé:-))

En als het nu nog niet is afgebroken, dan zal het wel meevallen, zeker?
        Groeten,
        ShaoLynx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jumpforjoy Bekijk bericht
          En hoeveel mensen schrijven hier woorden van meer dan 50 letters
          Blijkbaar toch een paar: ik kwam het net nog tegen in een topic, anders was ik nooit op het idee gekomen dit te testen.

Comment

test geslaagd precies, wel eens grappig om te zien
            Nikon D7000 en wat lenzen.
            http://500px.com/Kevin_Bronckaerts

Comment

Working...
            X