Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Love

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Love

Dit is een foto dat ik zelf heb ontworpen en bewerk. Graag zou ik commentaar willen krijgen van jullie. Je moet gewoon op de link in dit bericht klikken.
    Last edited by Célia; 14 augustus 2011, 21:57.

Re: Love

Als je graag reacties wilt is het toch beter de foto te plaatsen ipv een linkje
    Jean Pierre.

Comment

Zo werken we hier niet.
      We geven commentaar (eventueel) op foto's die zichtbaar in het topic zijn geplaatst.
      =====
      Als je bij jouw profiel een foto kan plaatsen, moet je het hier ook kunnen.
      Last edited by Plaatwerker; 14 augustus 2011, 21:47. Reden: profiel
      Van waardering geniet ik.
      Van kritiek leer ik.

Comment

ik heb alles geprobeerd, normaal is het bij afbeelding en dan url toevoegen maar mijn afbeelding komt er niet op, dat vind ik juist zo raar, maar omdat ik het toch graag wou tonen mijn foto heb ik de link gezet zodat jullie daarop kunnen kijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JPV Bekijk bericht
          Als je graag reacties wilt is het toch beter de foto te plaatsen ipv een linkje
          ik voeg het toe mijn afbeelding, alleen ik vind de afbeelding niet, vindt jij die?

Comment

Ik zie dat je een link van facebook hier neerzet. De foto zelf kan ik niet zien. Probeer eens met imageshack, TinyPic, Mijn Album... of iets dergelijk. Mogelijkheden genoeg om foto's up te loaden.

Comment

lees dit eens
              ik probeer...
              mijn Fijsboecq en mijn flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dabbertjedab Bekijk bericht
                Ik zie dat je een link van facebook hier neerzet. De foto zelf kan ik niet zien. Probeer eens met imageshack, TinyPic, Mijn Album... of iets dergelijk. Mogelijkheden genoeg om foto's up te loaden.
                Ik werk ook vaak met flickr, maar die link werkt ook niet voor een afbeelding up te loaden

Comment

Working...
                X