Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Linda

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Linda

Mijn eerste bijdrage op belgium digital.

http://www.flickr.com/photos/8784942@N04/6028970103

Edit Mod Koen : Welkom op BD. Neem eerst even de forumregels door, en zeker deze :
    2.3. Het toevoegen van foto‘s in een topic

Op een fotografieforum zoals www.belgiumdigital.com is het uiteraard de bedoeling om foto’s te delen met andere gebruikers. In de Fotohoek en enkele andere forumonderdelen is het zelfs verplicht om één of meerdere foto’s te plaatsen bij elk nieuw begonnen topic.

Hoe je exact een foto kan toevoegen in een topic lees je gedetailleerd in de Knowledgebase.

Met behulp van de IMG-functie zorg je ervoor dat de foto(‘s) onmiddellijk voor iedereen zichtbaar is in het topic dat je aanmaakt. Plaats dus géén link naar je hele website of naar een pagina van je website waar de foto staat die je wilt laten zien.

Opgelet! De precieze richtlijnen voor foto’s kunnen afhankelijk zijn van het forum(onderdeel) waarin ze geplaatst worden. Lees dus altijd vooraf de respectievelijke forumsticky’s!
    Last edited by Koen; 10 augustus 2011, 23:56.

Re: Linda

Cadrage is goed en ook mooie blik van je model maar de foto is waarschijnlijk in de zon gemaakt want er hangt een schaduw van haar petje over de bovenkant van haar gezicht, dat had je best kunnen uitflitsen. Voor de rest niks op aan te merken.

P.S. Je kan best een foto posten want nu staat er alleen een link, hoe dat moet vind je in de FAQ

Comment

Re: Linda

Oorspronkelijk geplaatst door the collector Bekijk bericht
      Mijn eerste bijdrage op belgium digital.

http://www.flickr.com/photos/8784942@N04/6028970103
      Oorspronkelijk geplaatst door Hava Bekijk bericht
      Cadrage is goed en ook mooie blik van je model maar de foto is waarschijnlijk in de zon gemaakt want er hangt een schaduw van haar petje over de bovenkant van haar gezicht, dat had je best kunnen uitflitsen. Voor de rest niks op aan te merken.

P.S. Je kan best een foto posten want nu staat er alleen een link, hoe dat moet vind je in de FAQ
      Bedankt voor de reactie. Ik vind persoonlijk de schaduw niet te storend. Maar kon op dat moment er ook niets aan veranderen omdat ik geen flitser bij had. Dat krijg je met die spontane opname's .
      Toen ik erachter kwam dat ik het fout had gedaan heb ik geprobeerd om het te verbeteren maar lukt me niet. Als een moderater daarmee kan helpen graag

Comment

Working...
      X