Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test foto uplaoden Barcelona

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• test foto uplaoden Barcelona

een testje om te zien of ook ik hiermee weg kan
    Last edited by jasper13; 17 augustus 2011, 10:48.
    mvg Jasper

Re: test foto uplaoden Barcelona

[Mod-LesC]Je eerste link werkt niet, vandaar ook dat icoontje. De reden? Tweemaal http vooraan. Pas je code even aan, en het probleem is opgelost.
    De tweede foto staat op een andere hosting site, en daar is er geen probleem met de code. Ik zie wel dat je intussen een andere foto (via Tinypic) gepost hebt in de Shoot/Challenge, thema: Citytrips, dus ik vermoed dat deze topic dicht mag. Zal ik later doen, omdat je misschien eerst de codefout in je eerste post wil herstellen? Dank om in het Testforum te oefenen.[/Mod]
    Last edited by LesC; 13 juli 2011, 14:03.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

zie nu maar u berichtje
      mag gesloten worden hoor.
      mvg Jasper

Comment

[Mod-LesC]OK. Topic gaat dicht! [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
        X