Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test vanuit Dropbox

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test vanuit Dropbox

    Vanmiddag meldde een BD-er mij dat mijn foto "Zwanenpaar" in Showcase/Dieren niet te zien was. Nochtans lijkt alles OK met de link, en zelf zie ik de foto (maar da's vrij normaal denk ik). Heb nu de link gekopieerd van de Dropbox site zelf, maar die blijkt in niets af te wijken van de eerder gekopieerde link van de Dropbox-folder op mijn Mac zelf.
    Wil iemand aub bevestigen of deze foto zichtbaar is?

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

  • #2
    Re: Test vanuit Dropbox

    voor mij zichtbaar
    oefenen = leren
    Sony Nex5 / Panasonic DMC-TZ4.

    Comment


    • #3
      Re: Test vanuit Dropbox

      Dank je. Ik heb intussen hier thuis vanop de MBP van mijn vrouw gecheckt en, hoewel zij de foto niet "in cache" heeft zitten, was ook daar de foto perfect zichtbaar.
      Ik vermoed dat de Dropbox site misschien even "gehikt" heeft.
      Alleszins: nogmaals bedankt om te melden. Dropbox is totnogtoe voor mij de ideale (gratis) hosting site gebleken (na achtereenvolgens problemen met Photobucket, Tinypic en Flickr gehad te hebben).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #4
        Re: Test vanuit Dropbox

        Hier ook zichtbaar

        Comment


        • #5
          Re: Test vanuit Dropbox

          Bedankt! Heb intussen ook in Showcase/Dieren vernomen dat het probleem (wat het ook was?) verholpen is. Heb daar inmiddels wel rechtgezette foto aan.
          Nota aan mijzelf als Mod: deze topic mag je afsluiten!
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment

          Working...
          X