Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

pano landschap

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • pano landschap

    Explore Ann Goor’s photo on Flickr!


    Ann, klik eens op deze link: http://download.belgiumdigital.com/h.../PC-web-BD.pdf
    Daarin kunt u lezen hoe een foto online te plaatsen.

    RF
    Mod
    Last edited by Red Falcon; 7 juni 2011, 19:11. Reden: geen foto

  • #2
    Re: pano landschap

    Toch maar eens geklikt, en nog eens geklikt, en dan nog een keer, om dan nog maar een klein fotooke te zien...
    www.damafoto.be
    Facebook Damafoto

    Comment


    • #3
      Re: pano landschap

      sorry ben nieuw en moet er mijn weg nog in vinden..

      Comment


      • #4
        Re: pano landschap

        probeer in het test forum om fototje op de site te zetten (vrij eenvoudig). Ziet er op het eerste zicht wel een geslaagde pano uit!

        Comment


        • #5
          Re: pano landschap

          ]http://i51.tinypic.com/2dgokt5.jpg

          Beste Ann, neem eens contact met mij op zodat we uw probleem kunnen oplossen.

          Grtz, RF
          Last edited by Red Falcon; 11 juni 2011, 01:58.

          Comment


          • #6
            Re: pano landschap

            Misschien helpt dit (suggestie van iemand anders, eerder, ergens op het forum):
            - naar de foto in Flickr gaan
            - via knop actions 'view all sizes'
            - je pakt de resolutie die je wilt
            - rechtsklikken op de foto
            - afbeeldingslocatie kopiëren
            - op de gevraagde manier (afbeelding invoegen) plakken op BD

            Onlangs ook geprobeerd te werken via de links die Flickr opgeeft en dat werkte niet.

            Mvg

            Comment


            • #7
              Re: pano landschap

              Hoe kan ik de afbeeldingslocatie in Flickr kopiëren? ik nam rechtermuisknop maar de enige optie die ik krijg is 'kopiëren' en daarmee lukt het ook niet..het is me toch niet simpel precies hoor! en hoe kan ik contact opnemen aub?

              Comment


              • #8
                Re: pano landschap

                Op deze manier kan je de afbeeldinglokatie op Flickr vinden. Ga eerst op Flickr naar de foto die je wenst te linken......vink boven de optie bij het zwarte pijltje....daarna krijg je een drop down menu.....hier kies je de derde optie

                Je moet de html code gebruiken.. klik erop om te selecteren.Kopier de link. De link is wel te lang je moet enkel het gedeelte van de foto gebruiken ....op mijn foto achter de link het stukje in het roze.
                De reden waarom je de link naar de foto alleen niet apart kunt selecteren is omdat de flickr guidelines zeggen dat elke op het net gedeelde link van een foto naar de ganse pagina moet leiden. Vroeger was dit geen probleem...nu blijkbaar wel, spijtig.
                Last edited by RUPSELKOPKE; 13 juni 2011, 11:05.
                Canon 5DmkII,1DmarkIIn, Canon 5D ,Canon 7D, Canon 30D(IR580nm), Canon 20D(IR680nm). Gitzo 1548, Lenskes van 10-500mm
                http://www.flickr.com/photos/5982139...48229987/show/

                Comment


                • #9
                  Re: pano landschap

                  Verplaatst naar Testforum.

                  RF
                  Mod


                  Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                  Comment

                  Working...
                  X