Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test


  • #2
    Re: test

    [Mod-LesC]Fout adres. Een goed adres begint met http en eindigt op het formaat van de foto, gewoonlijk JPG.
    Gelukkig kan ik via jouw adres het juiste terugvinden:

    Zet dat tussen de IMG tags en je foto wordt hier zichtbaar.
    Strict genomen, mag je groter posten dan 640px, maar het volgende formaat door Flickr gegeven is meteen 1024px en da's nu eenmaal te groot: bij BD hanteren wij de "maximum 900 pixels langste zijde" regel.
    De enige manier om dat bij Flickr op te lossen, is je foto verkleinen tot 900 pixels en dat formaat opladen. Dan kun je "original" kiezen bij de aangeboden Flickr formaten.
    Bij Flickr is het wel zo dat je je EXIF data verliest, tenzij je een betalend account hebt.
    Ach, 't is altijd wat![/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

    Comment


    • #3
      Re: test

      In ieder geval bedankt!
      Zal bd-sizer dan eens gebruiken.
      Merci voor de hulp!!!

      Comment


      • #4
        Re: test

        Waar heb je die link trouwens gevonden??
        Kan deze precies nergens vinden..

        Comment


        • #5
          Re: test

          Oorspronkelijk geplaatst door tim3.14 Bekijk bericht
          Waar heb je die link trouwens gevonden??
          Kan deze precies nergens vinden..
          1. Als Mod kan ik natuurlijk jouw post aanpassen, wat ik niet doe, maar welke knop ik wel gebruik om de originele, foute link te vinden:
          Dit is 'm: ik maak de img tags 'onklaar' met een spatie, zodat je ziet wat er gebeurt:
          [IMG ]http://www.flickr.com/photos/timdeceuninck/5769004705/sizes/z/in/photostream/[ /IMG]
          2. Ik kopieer wat ik in het blauw heb aangegeven, open een nieuw browser venster en plak dat in de adresbalk bovenaan. Zo kom ik op de plaats terecht waar jij je foto hebt opgeslagen:

          3. Nog even zeggen dat ik met Mac/Safari werk, dus een eenvoudige rechtermuisklik geeft me dit menu. Ik kies voor 'Open afbeelding in nieuw venster':

          4. Al wat ik nog moet doen is het adres dat bovenaan in de adresbalk verschijnt, nu kopiëren.


          Dat adres hier tussen de IMG tags plakken maakt uiteindelijk de foto zichtbaar.

          Helpt dit?
          Mocht jij geen "Open in nieuw venster" hebben, dan zul je via de FAQ (je ziet die onder de eerste afbeelding) moeten nagaan waar je de links gaat kunnen vinden. Ik gebruik Flickr zelf niet, om diverse redenen...
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment


          • #6
            Re: test

            Bedankt voor de uitvoerige uitleg!
            Denk dat het nu wel zou moeten lukken
            (heb snel even een andere foto genomen aangezien ik het formaat nog moet weizigen)
            here we go

            Comment


            • #7
              Re: test

              Zie 'ns aan! Je hebt het beet! . Deze is 800px langste zijde, dus je mag er nog 100px bijdoen. Denk er wel aan dat de kader meetelt.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

              Comment

              Working...
              X