Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test

    Last edited by K-T; 5 juni 2011, 08:37.
    K-T

  • #2
    Re: test

    gelukt, al mag je wel iets groter gaan (is nu 640px × 480px en je mag op langste zijde tot 900px)

    Grtn,
    €*
    D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

    Comment


    • #3
      Re: test

      Lijkt maar niet te lukken. Heb in photoshop het formaat aangepast naar 900x675 px en dan overgebracht naar picasa, waar hij ook 900x675 aangeeft.
      Echter, eens ik de url wil kopiëren via de propreties van de foto geeft hij weer 640x480px aan.

      Enig idee wat ik verkeerd doe? Tips? Misschien via BD-sizer proberen ipv Photoshop?
      Alvast bedant voor de reactie.
      K-T

      Comment


      • #4
        Re: test

        hier ook op zitten zoeken. Via picasa doorklikken op de foto zodat je hem in volle resolutie ziet en dan die locatie kopiëren.
        D5200 waarvan ik al een paar knopjes kan gebruiken

        Comment


        • #5
          Re: test

          Ok, super. Is gelukt, je moet het maar weten hé....
          Bedankt voor de tip!!
          K-T

          Comment


          • #6
            Re: test

            [Mod-LesC]Bedankt om te willen helpen, Euro* . Met jouw hulp is K-T erin geslaagd de foto zichtbaar te maken, en van "normale" (nou ja, BD) afmetingen. Deze topic mag dicht.[/Mod]
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

            Comment

            Working...
            X