Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test foto Lara

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test foto Lara

    Bij een eerder mislukken van het plaatsen van een foto in de beginnershoek doe ik hier een tweede pogin
    Groeten Benny
    D7000 en en enkele lenzen.
    Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

  • #2
    Re: Test foto Lara

    na diverse pogingen krijg ik het niet juist
    via link invoegen (blauwe bol) plak ik de link, die verschijnt dan in tekst
    en blijft onder mijn foto staan hoe ik dit weg, dien ik via de knoppen rechts
    nog tags rondom links te plaatsen, of hoe doe jij dat?
    Freedom of Speech

    Comment


    • #3
      Re: Test foto Lara

      [Mod-LesC]Nu ziet alles er toch goed uit, met dien verstande dat je best na je tekst (pogin ipv poging) een return plaatst. Maar je code is alleszins correct hier.
      Tip: je hoeft echt niet voor elke poging een nieuwe topic aan te maken. Maak gewoon een reply op je eerdere post.[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

      Comment


      • #4
        Re: Test foto Lara

        Oorspronkelijk geplaatst door Happyhour Bekijk bericht
        na diverse pogingen krijg ik het niet juist
        via link invoegen (blauwe bol) plak ik de link, die verschijnt dan in tekst
        en blijft onder mijn foto staan hoe ik dit weg, dien ik via de knoppen rechts
        nog tags rondom links te plaatsen, of hoe doe jij dat?
        Ik heb in het forumregelement ve de beginnershoek ergens de handleiding afgeprint over hoe je een foto plaatst, waar het juist stond weet ik niet meer
        Groeten Benny
        D7000 en en enkele lenzen.
        Kennis is het vlot dat op de oceaan van onkunde dobbert

        Comment

        Working...
        X