Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • test

    Foto zichtbaar voor anderen? en klopt de grootte? Vind hem vrij groot lijken maar volgens gebruikte programma is langste lengte 900, kan dit kloppen

    Last edited by fotograf; 28 mei 2011, 10:12.

  • #2
    Re: test

    De foto zelf is 896px × 598px. Jij post een te klikken link naar http://www.fotoaanpassen.nl met als plaatje, je foto.

    Dit is rechtstreeks:



    Jan

    Comment


    • #3
      Re: test

      hoe heb je die foto daar gekregen, kan je me de uitleggen welke links jaar plaatst,
      ik snap er niets van ben al twee uur aan het proberen,
      by the way mooie foto
      Freedom of Speech

      Comment


      • #4
        Re: test

        Oorspronkelijk geplaatst door Happyhour Bekijk bericht
        hoe heb je die foto daar gekregen, kan je me de uitleggen welke links jaar plaatst,
        ik snap er niets van ben al twee uur aan het proberen,
        by the way mooie foto
        [Mod-LesC]Intussen heb je -na vele pogingen- toch al een zichtbare foto. Kijk naar jouw topics die nog open staan. Ik ben alle overbodige, mislukte tests aan het afsluiten.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

        Comment


        • #5
          Re: test

          Beste schollaert,

          Nu zie ik het inderdaad dat de foto eigenlijk een link naar die website is. Kan je me zeggen hoe je die foto hebt gepost, zonder dat deze een link vormt naar die website? alvast bedankt!

          Comment


          • #6
            Re: test

            Oorspronkelijk geplaatst door fotograf Bekijk bericht
            Beste schollaert,

            Nu zie ik het inderdaad dat de foto eigenlijk een link naar die website is. Kan je me zeggen hoe je die foto hebt gepost, zonder dat deze een link vormt naar die website? alvast bedankt!
            Ik heb uit jouw post door op QUOTE te drukken jouw link gekopieerd.

            Zo zichtbaar door het rode uitroepteken :

            [!IMG]http://img192.imageshack.us/img192/8717/uchogy1swo.jpg[/IMG]

            Dit is alles wat je nodig hebt om als Afbeelding toe te voegen : een link naar een .jpg.

            Jan

            Comment


            • #7
              Re: test

              aha ok bedankt! ik heb het door dus aan de mod: van mij mag dit topic verwijderd worden. bedankt voor jullie hulp!

              Comment


              • #8
                Re: test

                [Mod)LesC]Dankzij de hulp van Jan hebben we nu één gelukkige poster meer! Ik sluit deze af.[/Mod]
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                Comment

                Working...
                X