Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dropbox upload

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dropbox upload

Testje.

Last edited by Guest42; 27 april 2011, 05:54.

Re: Dropbox upload

[Mod-LesC]Niet zichtbaar. Uiteraard moet je de IMG-tags aanbrengen, maar daarmee is dit probleem niet opgelost. In deze post geef ik aan welke link je dient te kopiëren. Het is wel voor Mac, maar ik geloof dat het voor PC niet zo erg veel zal verschillen.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door demeyereg Bekijk bericht
      Een link met een foto kun je herkennen aan de extensie achteraan: .jpg, .gif, etc... Zoals je in jouw link kunt zien, ontbreekt dit.

Maar ik denk wel dat als je LesC zijn uitleg volgt alles goed komt
      "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
      500px

Comment

Lukt niet, ik heb Dropbox leeggemaakt en verwijderd.

Comment

Very strange... Voor mij is Dropbox de eerste "online* hosting applicatie" waarvan ik werkelijk tevreden ben.

----
          * Ik besef wel dat de foto zowel online als op je eigen computer staat, en dat de (twee?) folders gesynchroniseerd worden. Maar totnogtoe -en ik verwacht dat ook niet- zijn er geen problemen met ongevraagde compressie, of wat dan ook.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
          X