Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wintershoot Joyce

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wintershoot Joyce

    Ik kan best tegen kritiek als het maar gegrond is maar hier zegt één iemand iets en "oh ja" daar gaan we dus allen mee instappen.

    Aangezien Bd nog steeds hetzelfde werkt als jaren terug ga ik me maar weer eens enkele jaren hier wegblijven,wie weet wordt het nog ooit goed hier.
    Weet je dat je bij modellenfotografie de meeste "kritieken" krijgt van hen die zelfs "NOOIT" een model hebben geshoot dus de logica is ver zoek.Waar ik niets van ken hou ik wijselijk mijn mond over want als ik nu iets over natuur of landschappenfotografie zou zeggen zou ik niet weten als het goed of slecht is,maar hier is het wel het omgekeerde wereldje.
    Groetjes allemaal en nog veel kritiekplezier toegewenst.
    Last edited by akkiewakkie; 1 januari 2011, 10:34.

  • #2
    Re: Wintershoot Joyce

    Leuke foto, alleen vind ik de panty's er te veel aan.
    Reflecteert te veel voor mij.

    Maar tja, dat is mijn mening

    GeMAC

    Comment


    • #3
      Re: Wintershoot Joyce

      sadist ... mooi model en gelukkig leverde haar moed een prachtfoto op
      The quickest way to make money at photography is to sell your camera

      Comment


      • #4
        Re: Wintershoot Joyce

        Oorspronkelijk geplaatst door gemac Bekijk bericht
        Leuke foto, alleen vind ik de panty's er te veel aan.
        Reflecteert te veel voor mij.

        Maar tja, dat is mijn mening

        GeMAC
        Vind je nu zelf dat benen met kippenvel leuker dan op foto ???
        Misschien eens iets voor jou dan om eens een model in blote benen met vrieskou te shooten ben benieuwd naar het resultaat. :-)
        Last edited by akkiewakkie; 31 december 2010, 17:32.

        Comment


        • #5
          Re: Wintershoot Joyce

          Mooie foto al vind ik het wit van de ogen te wit gemaakt = is voor mij niet meer natuurlijk. het zwarte komt ook grauw over. Voor de rest een prachtig supermooi model
          Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

          Comment


          • #6
            Re: Wintershoot Joyce

            Oorspronkelijk geplaatst door dirkfotografie Bekijk bericht
            Mooie foto al vind ik het wit van de ogen te wit gemaakt = is voor mij niet meer natuurlijk. het zwarte komt ook grauw over. Voor de rest een prachtig supermooi model
            Dirk
            1:aan de ogen is geen bewerking gebeurd.
            2:Het was géén zwart jurkje eerder een grijs.

            Comment


            • #7
              Re: Wintershoot Joyce

              Oorspronkelijk geplaatst door akkiewakkie Bekijk bericht
              ........Ga dan deze foto ook niet beoordelen op de glans die op haar benen te zie is.
              haal die glans dan weg met PS!

              wel een apart shot.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #8
                Re: Wintershoot Joyce

                Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                haal die glans dan weg met PS!

                wel een apart shot.
                grt,bouk.
                Waarom zou ik,zo is ie en zo blijft ie voor degenen die enkel kritiek hebben op shoots die buiten in de winter gemaakt worden en niet kunnen zien dat dat meisje dan panty,s aandoet voor de kou hebben maar een kort zicht op zo,n dingen.
                Voor studiofotografen spek naar de bek om kritiek te geven want dat mag niet volgens hun,gemakklijk lullen he als ze nooit de deur uitkomen,want buiten hun studioflitsertjes staan ze nergens.
                Probeer zelf eerst eens een model te vinden dat in de kou wil gaan staan,gewoon vinden he en spreken we nog niet van in een jurkje gaan te staan en oordeel dan pas eens voor je zo,n onzin schrijft.
                Maar is het hier niet van springt Jantje op de trein springen we maar allemaal op die trein?Zielig!!!
                Last edited by akkiewakkie; 1 januari 2011, 09:48.

                Comment


                • #9
                  Re: Wintershoot Joyce

                  Oorspronkelijk geplaatst door akkiewakkie Bekijk bericht
                  Waarom zou ik,zo is ie en zo blijft ie voor degenen die enkel kritiek hebben op shoots die buiten in de winter gemaakt worden en niet kunnen zien dat dat meisje dan panty,s aandoet voor de kou hebben maar een kort zicht op zo,n dingen.
                  Voor studiofotografen spek naar de bek om kritiek te geven want dat mag niet volgens hun,gemakklijk lullen he als ze nooit de deur uitkomen,want buiten hun studioflitsertjes staan ze nergens.
                  Probeer zelf eerst eens een model te vinden dat in de kou wil gaan staan,gewoon vinden he en spreken we nog niet van in een jurkje gaan te staan en oordeel dan pas eens voor je zo,n onzin schrijft.
                  Maar is het hier niet van springt Jantje op de trein springen we maar allemaal op die trein?Zielig!!!
                  Post dan niet hé zeg als je geen kritiek kan verdragen!
                  Ga je dan je post opnieuw aanpassen dat we geen kritiek meer mogen geven op het bovenste stuk achtergrond dat vreselijk stoort omdat ik probeer uit te maken wat ik daar zie! Weet je: 't was het eerste waar ik naar keek en ik zag daardoor de glans van de panty's zelfs niet .
                  En volgende keer warme sneeuwbotten aan in plaats van zwabberende schoentjes.
                  Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                  Oók wandelen met GPS?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wintershoot Joyce

                    Jammer dat je de foto hebt weggedaan. Voor jou toch een mooi 2011 gewenst met veel prachtige shoots en mooie modellen.
                    On Topic: ik vond dat de tanden even wit waren als het wit van de ogen. Maar wat ik vind is mijn enige subjectieve bevinding en moet je dan ook niet als volledige waarheid beschouwen.
                    Met vriendelijke groeten

                    Dirk
                    Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wintershoot Joyce

                      akkiewakkie, je post in foto-beoordeling maar je kan blijkbaar niet de minste kritiek verdragen, je topic verhuist naar het testforum en je mag enkele dagen afkoelen
                      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                      Comment

                      Working...
                      X