Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwangerschap deel 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: zwangerschap deel 2

Erg mooi licht.

Twee suggesties voor volgende keer.
    Oppassen dat uw licht niet wegvalt bij de benen.
    Dit kan gerelateerd zijn aan de lengte van uw softbox.

De borsten zou ik vrijhouden ; haren dus weg.

Comment

niks confronterends aan hoor! mooie foto alleen de stand van haar ogen vind ik niet zo mooi

Comment

Met deze foto heb ik gemengde gevoelens.
        Als ik de foto bekijk Hoofd ,borsten en goed, gevulde buik dan zie ik een foto van een fiere zwangere vrouw.
        Als ik daar en tegen de benen mee neem in de foto, dan wordt het voor mij een seksueel getinte foto (NB ik val niet voor zwangere vrouwen dat is dus niet het probleem of mischien wel maar weet ik het nog niet )en dan schaam ik mij een beetje omdat deze foto zo niet is bedoeld. Dus hou dat haar op die borsten want anders wordt ik helemaal zot
        Bij de vorige foto waar ze die grijse broek aan had werd het een sexy foto, wat dan weer iets helemaal anders is.
        Dus ik zal proberen mijn blik bovenaan te houden.
        Ik vind het een mooie foto.
        Als ze uitgezwangerd (Oei begin al als een Nederlander te praten) is moet je zo snel mogelijk een shoot organiseren met haar ogen als onderwerp.
        Geen in de weg zittend handtekening
        Robby BB
        Minder tijd achter de computer
        Is meer tijd achter de camera

Comment

Leuk in elk geval om je ook eens met volwassen mensen aan het werk te zien (versta me niet verkeerd: je kinderfoto's zijn erg goed! ). Verandering van spijs doet eten!

Ik vind het zeker een goede foto, maar ik twijfel toch een beetje aan het licht. Voor mij is er een beetje een onbalans tussen de diepere schaduwen onderaan de foto en het licht in het gezicht. Ook het licht op haar rug had je naar mijn gevoel anders kunnen positioneren. Weet niet goed hoe het goed uit te leggen hoor, maar ik mis een beetje... sfeer. Ach, het is allemaal ook een kwestie van persoonlijke smaak natuurlijk...
          Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Hey cameljack...ik begrijp wat je bedoelt....
            Het model vond haar benen te dik (het hoort erbij, maar ja', dus heeft ze me gevraagd om de bene dunner te maken of een vignette te gebruiken, zodat dat deel wat donkerder werd. in het orgineel zijn de benen ook mee belicht.
            tx voor je feedback...toch nog wat meer spelen met het licht

Comment

That makes sense... En wat dat spelen betreft.... dat is altijd leuk! (vraag maar aan de gno en zijn varken... )
              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

LOL...wat een foto he om je te bescheuren.
                See you Cameljack

Comment

Working...
                X