Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

meeuw op stap

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• meeuw op stap

Wat denken jullie ervan, ben beginnend fotograaf, dus alle hulp is welkom
    Last edited by Frankvdv; 30 september 2010, 22:20.

Re: meeuw op stap

waar is mijn foto nu ?

Comment

1 topic / dag

+ lees eerst regels ...

Comment

ja sorry he ik kreeg dit niet in orde van de eerste maal

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankvdv Bekijk bericht
          ja sorry he ik kreeg dit niet in orde van de eerste maal
          Geen probleem hoor, uw 2 topics kwamen gewoon wat nonchalant over.

Kopieer gewoon deze code zonder het zinnetje:
          [IMG]http://lh3.ggpht.com/_AuWyH0UUPeE/TKTcgB3KbkI/AAAAAAAAAB0/ZSTL7KQgSUc/s800/DSC_0311.JPG[/IMGverwijder dit zinnetje]

Hoe dit simpeler doen? Wanneer je uw post typt staat er bovenaan (bij lettertype, ...) een icoontje (landschap) om een afbeelding in te voegen. Daar plaats je uw link en klaar is kees!

Lees bij deze ook ff de regels i.v.m. 3 foto's per topic per dag:

Zie ook de tutorial om foto's op het forum te plaatsen indien mijn uitleg niet duidelijk is.

Groetjes
          Wyffels

Comment

waar is mijn foto nu ?

grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

waar is mijn foto nu ?
              HIER staat uw ietwat onderbelichte en scheve foto. Zo'n foto vraagt eigenlijk ietwat meer ruimte. Ik zou er zeker nog geprobeerd hebben een streep zebrapad voor de meeuw bij te hebben, zodat je nog meer de indruk krijgt dat ze aan 't oversteken is...
              Wel een leuke... ze heeft goed opgelet wanneer de "oversteekregeltjes" werden aangeleerd : onderweg nog eens opzij kijken .

Mvg
              Chris

Comment

[Mod]
                Ik heb beide topics naar het Test Forum verplaatst. Deze plek op het forum is speciaal gemaakt om te testen hoe je een foto zichtbaar op BD moet plaatsen.

Ook wil ik je graag even verwijzen naar het forumreglement (KLIK). Hierin vind je alle nodige informatie voor een vlotte samenwerking met/op BD.

Enkele dingen die ik gelijk wil aanhalen waar je gisteren al tegen zondigde...
                - een foto moet zichtbaar geplaatst worden, niet enkel een link (men is al behulpzaam geweest en heeft je nuttige informatie gegeven hoe je een foto zichtbaar kan plaatsen. Lees die tips even na)
                - je foto heeft maximumafmetingen, nl. 900 pixels aan de langste zijde. Is je foto te groot, dan wordt deze "onzichtbaar" gemaakt en wordt van je verwacht dat je de foto verkleind en weer zichtbaar plaatst.
                - je mag in de fotohoek - Beginnershoek, slechts 1 topic per dag openen. Je opende er 2 gisteren.

Comment

Bedankt voor de commentaar, ik kon echter niet ruimer gaan want dan kwamen er voeten en stoelpoten in beeld wat de foto zeker niet beter zou gemaakt hebben. Foto was genomen net voor een terras.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    Bedankt voor de link voor het plaatsen van een foto, vind dit toch wel omslachtig voordat de foto uiteindelijk hier op de site kan geplaatst worden.
                    Maar goed ik zal trachten hiermee rekening te houden.

Frank.

Comment

Working...
                    X