Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat maakt u zo boos om te besluiten (publiekelijk) dat ik de boel ( wat dat ook mag zijn...) hier zit te verpesten en dan nog met opzet...?
Graag een toelichting aub.
Lamp
[MOD RF] Hoeveel PM's heeft u niet van mij gekregen u uitnodigend te helpen bij moeilijkheden?
En ik ben niet eens de enige moderator die klaar stond u te helpen.
Doet u eigenlijk wel de moeite het forumreglement, de aanwijzigingen en tips die de moderatoren hebben gegeven te lezen?
Ik denk het niet anders zou het u nu KLAAR en DUIDELIJK moeten zijn hoe u foto's op BD moet posten.
Grtz, RF[/MOD]
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Dat de afbeeldingen te groot zijn is door een vergissing gebeurd, mijn instellingen om de foto's te verkleinen stond op 900 pixels ingesteld maar ik had niet gemerkt dat het de kortste zijde betrof... dus dat is mijn vergissing, mijn verontschuldigingen !
Maar zoals ik al eerder opmerkte is 900 pixel aan de langste zijde soms ook een probleem, want dan hebben sommige foto's meer dan 400kb
Ik meen ook dat in het reglement staat dat er tot 10 foto's mogen ingestuurd worden als het een thema aangaat...
Beweren dat ik met opzet problemen veroorzaak (zie bouck ) is helemaal niet correct en nogal een overhaast en onverantwoord besluit. Sommige websites hebben een automatische "verkleiningsfunctie" misschien zou dat hier ook kunnen helpen om toevallige vergissingen te voorkomen
Dus hoe dan ook ik heb niet de intensie op BD met opzet iets in de war te sturen...!!!
Vriendelijke groet
LAMP
Dat de afbeeldingen te groot zijn is door een vergissing gebeurd, mijn instellingen om de foto's te verkleinen stond op 900 pixels ingesteld maar ik had niet gemerkt dat het de kortste zijde betrof... dus dat is mijn vergissing, mijn verontschuldigingen !
Maar zoals ik al eerder opmerkte is 900 pixel aan de langste zijde soms ook een probleem, want dan hebben sommige foto's meer dan 400kb
Ik meen ook dat in het reglement staat dat er tot 10 foto's mogen ingestuurd worden als het een thema aangaat...
Beweren dat ik met opzet problemen veroorzaak (zie bouck ) is helemaal niet correct en nogal een overhaast en onverantwoord besluit. Sommige websites hebben een automatische "verkleiningsfunctie" misschien zou dat hier ook kunnen helpen om toevallige vergissingen te voorkomen
Dus hoe dan ook ik heb niet de intensie op BD met opzet iets in de war te sturen...!!!
Vriendelijke groet
LAMP
[MOD RF] Zie PM[/MOD]
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Comment