Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleur in de stad

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kleur in de stad

In het soms grijs of grauw van een stad op zoek naar kleur...

[MOD RF] Te veel en te groot![/MOD]
    Last edited by Red Falcon; 20 augustus 2010, 10:10. Reden: naar testforum ermee

Re: Kleur in de stad

je bent wel hardleers hè LAMP.

als ik MOD was!!! had je al lang een ban.
    je zit hier al een tijdje de boel flink bewust te verstieren!
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Excuseer,beste bouk maar...

Wat maakt u zo boos om te besluiten (publiekelijk) dat ik de boel ( wat dat ook mag zijn...) hier zit te verpesten en dan nog met opzet...?
      Graag een toelichting aub.
      Lamp

Comment

[MOD RF] Hoeveel PM's heeft u niet van mij gekregen u uitnodigend te helpen bij moeilijkheden?
        En ik ben niet eens de enige moderator die klaar stond u te helpen.
        Doet u eigenlijk wel de moeite het forumreglement, de aanwijzigingen en tips die de moderatoren hebben gegeven te lezen?

Ik denk het niet anders zou het u nu KLAAR en DUIDELIJK moeten zijn hoe u foto's op BD moet posten.

Grtz, RF[/MOD]

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Beste

Dat de afbeeldingen te groot zijn is door een vergissing gebeurd, mijn instellingen om de foto's te verkleinen stond op 900 pixels ingesteld maar ik had niet gemerkt dat het de kortste zijde betrof... dus dat is mijn vergissing, mijn verontschuldigingen !

Maar zoals ik al eerder opmerkte is 900 pixel aan de langste zijde soms ook een probleem, want dan hebben sommige foto's meer dan 400kb

Ik meen ook dat in het reglement staat dat er tot 10 foto's mogen ingestuurd worden als het een thema aangaat...

Beweren dat ik met opzet problemen veroorzaak (zie bouck ) is helemaal niet correct en nogal een overhaast en onverantwoord besluit. Sommige websites hebben een automatische "verkleiningsfunctie" misschien zou dat hier ook kunnen helpen om toevallige vergissingen te voorkomen

Dus hoe dan ook ik heb niet de intensie op BD met opzet iets in de war te sturen...!!!
          Vriendelijke groet
          LAMP

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LAMP Bekijk bericht
            Beste

Dat de afbeeldingen te groot zijn is door een vergissing gebeurd, mijn instellingen om de foto's te verkleinen stond op 900 pixels ingesteld maar ik had niet gemerkt dat het de kortste zijde betrof... dus dat is mijn vergissing, mijn verontschuldigingen !

Maar zoals ik al eerder opmerkte is 900 pixel aan de langste zijde soms ook een probleem, want dan hebben sommige foto's meer dan 400kb

Ik meen ook dat in het reglement staat dat er tot 10 foto's mogen ingestuurd worden als het een thema aangaat...

Beweren dat ik met opzet problemen veroorzaak (zie bouck ) is helemaal niet correct en nogal een overhaast en onverantwoord besluit. Sommige websites hebben een automatische "verkleiningsfunctie" misschien zou dat hier ook kunnen helpen om toevallige vergissingen te voorkomen

Dus hoe dan ook ik heb niet de intensie op BD met opzet iets in de war te sturen...!!!
            Vriendelijke groet
            LAMP
            [MOD RF] Zie PM[/MOD]

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
            X