Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Schommel

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Schommel

Een welgemeend " Proficiat " met je HOF.

Grtz

Louis
    Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

Comment

WAUW! Prachtige foto hoor! Gefelciteerd met je HOF!
      Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
      My flickr My site

Comment

Prachtig
        Ik ben gek op werken. Kan er urenlang gefascineerd naar kijken.

Comment

Proficiat met je HOF en werkelijk mooie foto!

Gr. Gé
          Canon 5D Mark II + BG & 40D + BG | Canon 24-70 F2.8 L USM | Canon 70-200 F4.0 L USM | Canon 50mm F1.4 |Elinchrom BXRi 250 (2x) | Elinchrom D-Lite it 2 (1x) | Canon Speedlite 580EX II & Canon 580EX I | Starblitz 3000-BA | strobist accessoires

Comment

proficiat met je HoF! en zo zie je maar....doe wat je zelf goed vindt...dit is het bewijs!
            groetjes
            hilde
            groetjes
            hilde

Comment

Welverdiende HOF zonder meer
              Grts Maddy
              zero

Comment

Ik dacht dat de foto al ergens op blz 2 was beland na alle lovende kritieken.
                Ik had de HOF niet verwacht en ben er erg blij mee. Nog blijer word ik van jullie lieve en opbouwende feedback. Super bedankt!

Hebben jullie dat nou ook...dan staat je foto tussen al die mooie foto's in de HOF....en dan voel ik me een beetje klein worden. Dit was een onvoorbereid shot...gewoon hap snap tussendoor, leuk voor in het vakantieboek.
                1 Ding vind ik wel cool: de eerstvolgende die zegt dat er wat mis is met de AF van de 5DmkII die krijgt een virtuele "lel" Anne ging namelijk razend hard op de schommel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                  Ik dacht dat de foto al ergens op blz 2 was beland na alle lovende kritieken.
                  Ik had de HOF niet verwacht en ben er erg blij mee. Nog blijer word ik van jullie lieve en opbouwende feedback. Super bedankt!

Hebben jullie dat nou ook...dan staat je foto tussen al die mooie foto's in de HOF....en dan voel ik me een beetje klein worden. Dit was een onvoorbereid shot...gewoon hap snap tussendoor, leuk voor in het vakantieboek.
                  1 Ding vind ik wel cool: de eerstvolgende die zegt dat er wat mis is met de AF van de 5DmkII die krijgt een virtuele "lel" Anne ging namelijk razend hard op de schommel
                  Deze is zoveel meer dan een hap snap voor mij hoor Monica, deze en de zwart wit van onlangs van je model "dochtertje" zijn zo af, mogen van mij op de front pagina
                  van de BoF of eender welk magazine I love it

Comment

Proficiat !
                    'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                    Grtjs, Jacky

Comment

Monica,
                      Je weet hoe ik over je foto's denk..
                      Dik verdiend.
                      Mvg, Pascal,Schoonspikke
                      Als je schiet..schiet dan raak!
                      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Vele lofbetuigingen die zeer zeker terecht zijn maar laten we niet vergeten dat jij het grote geluk hebt om met een stel meiden te kunnen werken die ook een enorme bijdrage leveren aan je foto's. Je moet maar als fotograaf een paar zuurpruimen rondlopen hebben veel zal er dan niet van komen.
                        Ik vind dat in vele foto's het model of onderwerp fel onderschat wordt.
                        Daarvoor een voor je meiden.
                        Jij weet dan nog deze modelen goed vast te leggen en dan is de cirkel gesloten.

Wat de tekst betreft denk ik dat deze de foto red en er een mooi geheel van maakt.
                        Zonder tekst zou we over veel prutskes kunnen ......... maar nu is het een geheel.
                        Robby BB
                        Minder tijd achter de computer
                        Is meer tijd achter de camera

Comment

Proficiat, super plaatje en tof bewerkt.
                          Groetjes,
                          lily
                          -- visit: www.photographic-memories.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Tja prachtige toning..En de foto is voor mij weer grote klasse..
                            Stuur aub je fotos naar de grote mode boeren en zorg dat ze je een project geven..
                            Helemaal akkoord, go go go Monica ;-)
                            Super plaat, helemaal niets waar ik aan stoor, top.
                            Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM

Comment

Monica, proficiat met HOF!
                              Ik ben echt superverliefd op deze foto! Helemaal geweldig!!!

Met tekst!!!
                              En 'JA", het is echt een vrouwenfoto!!!Keigoed!

(even fluisteren... verbeterpunt heb ik ook - de tweede oog had ik graag ook gezien...)

Comment

Working...
                              X