Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
En waarom zou deze niet hier thuis horen???
een model in spé , en zo heb je er drie Monica
vindt de combinatie samen met de diepgang van het landschap schitterend gedaan
Kan je ook voor mij in landschappen posten, zal echt niemand aanstoot aan nemen
Super paalt Meid
Heb je ooit niet eens een foto gemaakt met eentje dat door zo'n plas zeewater loopt.
Zat je weer met je kin in het zand. Hoe is het trouwens met de ganzen.
on topic
Dat er nog niemand gezegd heeft dat de zee leeg loopt, dan ga ik het ook niet doen want het past bij de foto.
Mooi compo
Eén negatief puntje mischien en dat is de vogel. Die geeft mij een beetje het gevoel dat de foto onscherp is, ook al is dat niet waar.
Robby BB
Minder tijd achter de computer
Is meer tijd achter de camera
Dat klopt Robby, dat was een foto van Ella, mijn jongste. Die had ik met de cosina 100-400 gemaakt. Voor deze foto heb ik de Sigma 15-30mm gebruikt....heerlijke lens.
De zee loopt leeg Inderdaad. Maar ik ben niet zo van het strakke en ik hou foto's graag zoals ze uit mijn camera komen (crop ook bijna nooit) Fijn dat je het ook niet vindt storen, dat deed het bij mij ook niet.
Die meeuw....sja, ik vind hem ergens wel gaaf. Hij valt absoluut buiten de focus...misschien toch minder omdat de rest van de foto wel scherp is. Ik zal er eens aan gaan prutsen.
Tx voor de feedback
Comment