Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Dank heren, ik ben blij dat de foto jullie bevalt en sterker nog; heel lovend over zijn.
Ik vond het toch wel griezelig om te plaatsen, omdat jullie van mij alleen het zachte zoete genre gewend zijn. Maar ik wilde eens wat anders. (ja Jorgen je hebt gelijk, je moet soms wat anders proberen)
Btw: alle hulde voor Anne, ze is 7 jaar.....en doet precies wat ik van haar vraag...de juiste blik, de juiste houding. Ik zeg dit niet omdat ik haar mama ben, maar het poseren gaat haar heel goed af. Aplaus voor Anne :P
Nee, dat durfde ik niet aan met al die oliebende Het waaide ook behoorlijk hard, dus dan vliegt hij snel je hand uit. Ik moet het eens gaan proberen met de afstandbediening, zodat ik twee handen over heb voor de reflector. De voorbereiding van deze foto was nihil. Anne heeft oude kleren aangedaan, haren door de war geschud, handen over het motorblok gehaald en smeren maar. Dus echt tijd om assistentie te vragen van een vriendinnetje had ik niet. Het was binnen 5 minuten gepiept.
Comment