Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ARGHHHHHH, Waarom verwijderen mensen hun foto toch??? ZOOOO GRRRRR irritant
Waarom toch steeds zo geïrriteerd reageren?
Deze beginner is helaas niet overal van op de hoogte. En ja, ik heb wel de regels doorgelezen maar niet bestudeerd dus kan ze echt niet allemaal reproduceren en maak helaas wel eens een vergissing..... sorry hoor.....
hoe het ook kan: Ik krijg net een zeer vriendelijke PM van een andere gebruiker die mij op een rustige toon weet uit te leggen wat de verwachtingen zijn op dit forum..... en dat het weghalen van foto's niet de bedoeling is....
Maar ik begrijp dat lang niet iedereen zich nog kan verplaatsen in een beginner en zich wat sneller ergeren aan die noobs...... mijn nederige excuses hiervoor.
Dacht het gewoon netjes schoon te houden door op z'n tijd de foto's weer weg te halen maar dat is dus niet de bedoeling.....
Waarom toch steeds zo geïrriteerd reageren?
Deze beginner is helaas niet overal van op de hoogte. En ja, ik heb wel de regels doorgelezen maar niet bestudeerd dus kan ze echt niet allemaal reproduceren en maak helaas wel eens een vergissing..... sorry hoor.....
hoe het ook kan: Ik krijg net een zeer vriendelijke PM van een andere gebruiker die mij op een rustige toon weet uit te leggen wat de verwachtingen zijn op dit forum..... en dat het weghalen van foto's niet de bedoeling is....
Maar ik begrijp dat lang niet iedereen zich nog kan verplaatsen in een beginner en zich wat sneller ergeren aan die noobs...... mijn nederige excuses hiervoor.
Dacht het gewoon netjes schoon te houden door op z'n tijd de foto's weer weg te halen maar dat is dus niet de bedoeling.....
Geen probleem hoor.
De meeste mensen laten hun foto's tot einde der tijden staan en ze mogen dus gerust blijven staan hoor..
Na maanden krijg je soms nog reacties of verwijzingen naar vroegere posts.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Comment