Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

puber..... :)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: puber.....

ARGHHHHHH, Waarom verwijderen mensen hun foto toch??? ZOOOO GRRRRR irritant

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
      mee eens, zitten we hier soms voor Piet Snot een comment te geven!
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Waarom toch steeds zo geïrriteerd reageren?
        Deze beginner is helaas niet overal van op de hoogte. En ja, ik heb wel de regels doorgelezen maar niet bestudeerd dus kan ze echt niet allemaal reproduceren en maak helaas wel eens een vergissing..... sorry hoor.....

hoe het ook kan: Ik krijg net een zeer vriendelijke PM van een andere gebruiker die mij op een rustige toon weet uit te leggen wat de verwachtingen zijn op dit forum..... en dat het weghalen van foto's niet de bedoeling is....
        Maar ik begrijp dat lang niet iedereen zich nog kan verplaatsen in een beginner en zich wat sneller ergeren aan die noobs...... mijn nederige excuses hiervoor.

Dacht het gewoon netjes schoon te houden door op z'n tijd de foto's weer weg te halen maar dat is dus niet de bedoeling.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Piet Snot Bekijk bericht
          Waarom toch steeds zo geïrriteerd reageren?
          Deze beginner is helaas niet overal van op de hoogte. En ja, ik heb wel de regels doorgelezen maar niet bestudeerd dus kan ze echt niet allemaal reproduceren en maak helaas wel eens een vergissing..... sorry hoor.....

hoe het ook kan: Ik krijg net een zeer vriendelijke PM van een andere gebruiker die mij op een rustige toon weet uit te leggen wat de verwachtingen zijn op dit forum..... en dat het weghalen van foto's niet de bedoeling is....
          Maar ik begrijp dat lang niet iedereen zich nog kan verplaatsen in een beginner en zich wat sneller ergeren aan die noobs...... mijn nederige excuses hiervoor.

Dacht het gewoon netjes schoon te houden door op z'n tijd de foto's weer weg te halen maar dat is dus niet de bedoeling.....
          Geen probleem hoor.
          De meeste mensen laten hun foto's tot einde der tijden staan en ze mogen dus gerust blijven staan hoor..
          Na maanden krijg je soms nog reacties of verwijzingen naar vroegere posts.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Dag Pascal,

Bedankt voor je positieve respons, ik blijf zo leren. Ik zal er voortaan rekening mee houden!

Groet!

Comment

Working...
            X