Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Blijkbaar lukt het niet............
Ik ga dit verder uitproberen in het test forum.
[MOD] klik HIER eens, dit is een link naar enkele handleidingen van BD.
Mocht je nog vragen hebben dan staan wij steeds bereid u verder te helpen.[/MOD]
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Als je het adres van de foto zélf ingeeft (meestal eindigend met de extensie "jpg"), in plaats van het adres van de webpagina (meestal eindigend met de extensie "html"), dan werkt het wél.
Bijkomend probleem is, dat de foto op jouw webruimte de extensie "gif" heeft.
Topic verplaatst naar testforum tot foto weer zichtbaar is.
Geef een moderator maar een seintje wanneer de foto zichtbaar is en hij terug kan.
Vergeet geen link mee te geven van dit topic, zodat de moderator weet waarover gaat.
Ik heb volgens de handleiding mijn foto kunnen posten op BD. Dat is nu perfect gelukt.
Het uploaden van de foto heb ik gedaan met Tinypic. Nu vraag ik mij af of mijn foto daar ergens blijft hangen op de site van Tinypic?
Kan het uploaden van een foto enkel op die manier,of bestaan er nog andere mogelijkheden?
Ik heb volgens de handleiding mijn foto kunnen posten op BD. Dat is nu perfect gelukt.
Het uploaden van de foto heb ik gedaan met Tinypic. Nu vraag ik mij af of mijn foto daar ergens blijft hangen op de site van Tinypic?
Kan het uploaden van een foto enkel op die manier,of bestaan er nog andere mogelijkheden?
Groetjes Jan
Zolang jouw foto op die plaats geparkeerd staat, zal hij hier zichtbaar zijn.
BD heeft geen ruimte genoeg om de foto's van alle geregistreerden op te slaan.
't Is de enige manier om hier foto's te laten zien.
Comment