Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lentefeest

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lentefeest

    Adios ziek BD! Als Lut mij niet wil verwijderen doe ik het bij deze wel zoveel mogelijk zelf.
    Last edited by Sylvie Huybrecht; 3 april 2010, 16:31.
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

  • #2
    Re: Lentefeest

    Heel mooi gedaan ! Spectaculaire kleuren en natuurlijk een knap model! Gefeliciteerd met het lentefeest.
    groetjes,
    nolfinarium, Nikon D90 + glaswerk (Nikkor 18-200/35/60 macro/70-300 + Tokina 11-16)
    fotosite: www.nolfinarium.be

    Comment


    • #3
      Re: Lentefeest

      heel mooi gedaan, alleen die op handboeien lijkend achtergrond niet zo geslaagd.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Lentefeest

        Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        heel mooi gedaan, alleen die op handboeien lijkend achtergrond niet zo geslaagd.
        grt,bouk.
        I beg your pardon? Sorry maar dit zijn standaard guirlandes uit de casa. Als ze jou aan handboeien doen denken, dan vrees ik dat dat meer zegt over jou dan over die guirlandes, imho!
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #5
          Re: Lentefeest

          Prachtige foto met sublieme kleuren. Schitterend met die guirlandes en de gebruikte techniek. 't zal een mooi kaartje worden. Super
          Proficiat met het lentefeest.
          btw. sommige stukken van de guirlandes, vooral die net voor de neus van je dochter lijken toch wel echt goed op handboeien
          Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
          "Casu Consulto - Modo Fac"

          Comment


          • #6
            Re: Lentefeest

            Oorspronkelijk geplaatst door saphi Bekijk bericht
            btw. sommige stukken van de guirlandes, vooral die net voor de neus van je dochter lijken toch wel echt goed op handboeien
            waarom zo klein!
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Lentefeest

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              waarom zo klein!
              Bescherming tegen een uitval van TS (grapje)
              Persoonlijk 'k vind die guirlandes op zich geen negatief punt in de foto, ze storen me zeker niet en ze geven een leuke sfeer, maar ik wilde toch terzijds wel melden dat sommige wel op handboeien leken zoals jij dat melde.
              Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
              "Casu Consulto - Modo Fac"

              Comment


              • #8
                Re: Lentefeest

                Djeezes mensen, dit is een foto van een ELF-jarig meisje met op de achtergrond standaard feestguirlandes met een glamoureske touch van in de casa. Een hol rondje vastgemaakt aan een vol rondje, en dan weer een hol rondje, en dan weer een vol rondje .....

                'k Weet niet goed hoor wat ik van jullie moet denken. Hoe zal ik het zeggen ... Ik vind het 'jammer' dat mensen bij het zien van een elfjarig meisje aan handboeien denken? Voor hoeveel handjes is dat dan wel, zo een guirlande? En de doorsnede van zo'n rondje is begot vier drie cm ofzo. Nee echt, dit is erover.

                Als jullie mij hier echt nooit meer wilden zien dan is dat bij deze gelukt. Proficiat.
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

                Comment


                • #9
                  Re: Lentefeest

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                  Djeezes mensen, dit is een foto van een ELF-jarig meisje met op de achtergrond standaard feestguirlandes met een glamoureske touch van in de casa. Een hol rondje vastgemaakt aan een vol rondje, en dan weer een hol rondje, en dan weer een vol rondje .....

                  'k Weet niet goed hoor wat ik van jullie moet denken. Hoe zal ik het zeggen ... Ik vind het 'jammer' dat mensen bij het zien van een elfjarig meisje aan handboeien denken? Voor hoeveel handjes is dat dan wel, zo een guirlande? En de doorsnede van zo'n rondje is begot vier drie cm ofzo. Nee echt, dit is erover.

                  Als jullie mij hier echt nooit meer wilden zien dan is dat bij deze gelukt. Proficiat.
                  Waarom voel je je zo aangevallen? ... Ieder heeft toch zijn mening... Als je plaatjes post (ja, zelfs in showcase), veronderstel je toch dat de kans groot is dat erop wordt gereageerd? De ene reactie al wat positiever klinkend voor jou dan de andere... Maar je weet toch dat je je hieraan kan verwachten...

                  Wat mijn kritiek betreft.
                  Ik vind het een mooie foto.
                  Last edited by Jolleke; 3 april 2010, 11:51.
                  Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lentefeest

                    Een mens heeft hier op BD nog niet eens de mogelijkheid om zijn profiel en registratie te wissen blijkbaar. Admins, ik wil eraf en ik wil er NU af met gans mijn profiel, mijn mappen en alles wat erbij hoort. Ik denk dat ik daarin het recht heb om zelf te beslissen.
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lentefeest

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                      Een mens heeft hier op BD nog niet eens de mogelijkheid om zijn profiel en registratie te wissen blijkbaar. Admins, ik wil eraf en ik wil er NU af met gans mijn profiel, mijn mappen en alles wat erbij hoort. Ik denk dat ik daarin het recht heb om zelf te beslissen.
                      9.5 Publieke Forums.
                      De forumleiding van Belgiumdigital zal niet ingaan op verzoeken van forumleden om hun accounts en meerdere posts te verwijderen indien deze forumleden niet langer deel wensen uit te maken van de Belgiumdigital forumgemeenschap.
                      grt,bouk.
                      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lentefeest

                        [Mod]Omdat de foto verwijderd is (en dus niet langer zichtbaar) wordt de hele topic naar Test verplaatst. Na opnieuw plaatsen kan er opnieuw -op vraag van TS- verhuisd worden.[/Mod]
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lentefeest

                          Arme Sylvie!
                          "Just do it !"

                          http://jr52.be/index.html

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lentefeest

                            Oorspronkelijk geplaatst door jr52 Bekijk bericht
                            Arme Sylvie!
                            Wat een kort lontje heb je daar toch, als iemand om verduidelijking vraagt over een achtergrond ontplof je
                            Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
                            www.cromagnonman.be

                            Comment

                            Working...
                            X