Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

kiwoniki

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • kiwoniki



    check my site please :-)

  • #2
    Re: kiwoniki

    Dit is niet helemaal de bedoeling van belgiumdigital...
    Camera: nikon D90, SB600, sb-24 , Sigma 17-70 F2.8/4.0 OS , Nikkor 70-300VR 4.5-5.6, 3 statieven, parapluutjes en een paar filtertjes en nog wat strobist materiaal
    My flickr My site

    Comment


    • #3
      Re: kiwoniki

      Oorspronkelijk geplaatst door kiwoniki Bekijk bericht
      http://www.kiwoniki.be/photos.html

      check my site please :-)
      Misschien beter geschikt voor Algemeen of zo. Hier lijkt het me meer de bedoeling om een
      foto te plaatsen ter beoordeling of een paar bijkomende tips.

      Comment


      • #4
        Re: kiwoniki

        Ik denk dat je beter HIER eens gaat kijken. Op deze manier zal je in ieder geval geen reacties krijgen.

        Het is de bedoeling dat de foto's die beoordeelt moeten worden rechtstreeks zichtbaar zijn binnen het forum en niet via een link naar een andere site.
        Mvg,David
        [SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: kiwoniki

          [Mod]Omdat er niet meteen een foto zichtbaar is (en het niet de bedoeling dat je hier gewoon een link naar jouw hosting site plaatst), heb ik deze topic van Beginners naar Test verplaatst. Post een zichtbare foto, en vraag dan aan een Mod (dmv het uitroepteken rechtsboven je post) om deze topic terug te plaatsen naar Beginners.
          Maar hier in Test kun je naar hartelust experimenteren!

          (ook als PB naar TS gestuurd[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

          Comment

          Working...
          X