Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

When the music is over...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• When the music is over...

.....
    Last edited by NeQo; 20 maart 2010, 11:39.

Re: When the music is over...

Gelieve het forumreglement te lezen: klik!
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

[Mod]Slechts één foto per topic in Showcase. Daarom verplaatst naar Fotobeoordeling.[/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

1 foto? damn zeg.

Nu ja ik heb eentje weggedaan.
        Mag terug naar showcase.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
          ... Mag terug naar showcase.
          Zo werkt het hier niet. De moderators zouden professionele verhuizers worden.

Over de foto: als de scherpte op de piano had gelegen en niet daar-ergens-in-de-verte, dan was dit voor mij een mooie foto geweest.
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

vind toch wel het zwart te zwart en het wit te overbelicht.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Sluit maar af, blijkbaar zijn regeltjes de dag van vandaag hier belangrijker dan de mensen.
              Ik had het moeten weten... het is nog erger geworden dan 2 jaar geleden.

Gelieve mij account te deleten van dit forum, ik wil in de toekomst geen enkele link of verwijzing naar dit forum nog hebben.
              Last edited by NeQo; 20 maart 2010, 11:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NeQo Bekijk bericht
                Sluit maar af, blijkbaar zijn regeltjes de dag van vandaag hier belangrijker dan de mensen.
                Ik had het moeten weten... het is nog erger geworden dan 2 jaar geleden.

Gelieve mij account te deleten van dit forum, ik wil in de toekomst geen enkele link of verwijzing naar dit forum nog hebben.
                Dat klopt wel, maar het is jammer dat je gaat, best mooie foto's op je site.

Comment

[Mod]@TS
                  Accounts deleten kunnen we niet; we kunnen je wel bannen, maar ik vraag me af waarom.

Wil je "verdwijnen", stuur dan een zogenaamde "kwalijk bericht" naar de groep van Moderators met je uitleg. Om een "kwalijk bericht" te versturen, gebruik je het uitroepteken rechtsboven je post.[/Mod]

[Mod]Omdat je foto nu verwijderd is, verplaats ik je post naar Testforum. Zo worden wij inderdaad "bevorderd"(???) tot professionele verhuizers. [/Mod]
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oei, da's wel heel erg boos voor zo'n prul!
                    Regels zijn er ook voor mensen met een groot ego.

[Mod]En hiermee is dan ook het laatste woord gezegd, en sluiten we dit draadje af. Jammer dat het zo moest aflopen. [/Mod]
                    Last edited by LesC; 20 maart 2010, 20:31.
                    "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Working...
                    X