Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3:25

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: 3:25

Dit is een inbreuk op het publicatierecht van de foto die mijn eigendom is. Ik zie mij genoodzaakt mijn advocaat bij SOFAM hiervan op de hoogte te stellen.

Comment

Ga je Google aanklagen
      Succes !

groetjes,

Comment

Nee, ik ga u, Ruben Knockaert, aanklagen. U heeft een foto die mijn eigendom is en waarvan alle auteursrechten beschermd zijn bij en door SOFAM (een auteursrechtenmaatschappij zoals SABAM...), zonder mijn toelating gepubliceerd. De e-mail naar SOFAM is net verstuurd.

Comment

Euh, een foto van een foto weergeven???? Auteursrechtelijk beschermd???? Halloooooooo
          Ruben heeft niks gepubliceerd, de foto staat nergens op zijn server noch is hij deze aan het hosten.

Comment

Ik ben de rechtmatige eigenaar van mijn foto's, dus ik bepaal waar en wanneer die gepubliceerd worden. Ik heb de foto in kwestie van het forum verwijderd, de heer Knockaert maakt hem terug beschikbaar, zonder mijn toestemming. Dat is wel degelijk een inbreuk op het publicatierecht. Twijfels? Ongeloof? Raadpleeg de juridische dienst van SOFAM.

Comment

[Mod] Het is hier welletjes geweest!
              Er gaat hier onverbiddelijk een slotje op!

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Dank aan de moderator voor het snelle optreden.

Comment

Working...
                X