Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ken er wel een paar die géén exhibitionistische neigingen hebben (is soms wel een probleem bij mannelijke naaktmodellen).
Stuur me een PB of mailtje met je contactgegevens en ik stuur dat rond naar mijn contacten.
Oorspronkelijk geplaatst door geertvandenbroeckBekijk bericht
Zeveraars...
Ik ken er wel een paar die géén exhibitionistische neigingen hebben (is soms wel een probleem bij mannelijke naaktmodellen).
Stuur me een PB of mailtje met je contactgegevens en ik stuur dat rond naar mijn contacten.
Ik zie dat je van Gent bent, daar moet toch wel een kunstacademie zijn waar mannelijke modellen poseren in de ateliers naaktmodel.
Ik zou via deze weg eens aankloppen .
hier in de academie beaux-arts in Luik komen geregeld modellen zowel mannelijk als vrouwelijk, dit moet in Gent ook wel lukken.
Hoi, ik wil wel eens naakt poseren indien onherkenbaar. Ben 33 jaar 1m87 79 kg normaal gebouwd. Heb wel geen ervaring maar wil mijn grenzen wel eens verleggen.
Comment