Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op weg

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Op weg

    Hallo,

    Dit is de eerste keer dat ik een foto zet op BD. Ik ben nog niet zo heel lang bezig met fotografie, dus zou ik graag opbouwende commentaren krijgen qua belichting, compositie, scherpte, enz...

    Deze foto is genomen in de morgend nadat het s'nachts gesneeuwd had. Je ziet mijn vader en mijn paard op weg naar de weide.

    (Ik merk wel dat mijn vader en paard niet zo scherp zijn als ik aanvankelijk dacht.)

    Exifs : iso: 320, f 11, 105 mm, 1/200 sec

  • #2
    Re: Op weg

    Wel, het test forum is er om zoals de naam zegt te testen als je niet precies weet hioe een foto te posten etc.
    Wens je commentaar op je foto's kan je posten in fotohoek bij de desbetrefffende groep.
    Post nog niet in Showcase want daarvoor zalje mss nog een stukje moeten oefenen maar je bent op goede weg

    Comment


    • #3
      Re: Op weg

      Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
      Wel, het test forum is er om zoals de naam zegt te testen als je niet precies weet hioe een foto te posten etc.
      Wens je commentaar op je foto's kan je posten in fotohoek bij de desbetrefffende groep.
      Post nog niet in Showcase want daarvoor zalje mss nog een stukje moeten oefenen maar je bent op goede weg
      Te laat!

      KLIK!
      Vriendelijke groet,

      Jos

      Comment

      Working...
      X