Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Wat een prachtig staaltje architectuur zeg! De compo zit voor mij ook niet helemaal lekker. Ik had ook graag wat minder vloer gezien, en wat meer plafond. Verder wel goed belicht.
ik kan het maar moeilijk appreciëren als iemand een locatie te grabbel gooit die ik niet wens te vernoemen
Nogal kleingeestig en egoistisch optreden om daarom foto te verwijderen.
De opmerking van Control-Z lijkt mij gepast en is beslist geen inbreuk op je posting, zelfs integendeel daar ze extra info toevoegt aan je foto.
Bovendien vind je op het net voldoende extra gegevens omtrent de locatie. (Magazine Uit, Stad Antwerpen, Kultuuurpatrimonium, e.d. zie google)
Graag vermelding bij eventuele posting of we vrijuit mogen reageren.
hm, dit vind ik eigenaardig.
ik wou alleen maar de fout in de titel rechtzetten in plaats van de locatie te grabbel gooien.
ik zie verder het probleem niet, de --piep-- is een gekend en openbaar gebouw in hartje Antwerpen, er werden regelmatig evenementen georganiseerd door de stad.
het is een beschermd gebouw, en straks huizen er naar het voorbeeld van de stadsfeestzaal winkels, een grand café en een hotel.
enfin, ik heb mijn opmerking maar weggehaald, op vraag van TS.
Comment