Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Chambre de Commerce

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Chambre de Commerce

Foto terug op algemeen verzoek.

Last edited by Defenderke; 17 februari 2010, 18:22. Reden: Tevreden met de eerste reactie.
    α 99 - Sony 16-35 mm F2.8 ZA SSM
    Flickr____No place to be

Re: Chambre de Commerce

==========

ik heb wat mijn twijfels bij de compositie, ik vind dat er nogal veel oninteressante vloer op staat.
    deze zegt weinig voor de foto.
    Last edited by Control-Z; 16 februari 2010, 19:38. Reden: geheime locatie !

Comment

Wat een prachtig staaltje architectuur zeg! De compo zit voor mij ook niet helemaal lekker. Ik had ook graag wat minder vloer gezien, en wat meer plafond. Verder wel goed belicht.
      Jochenvde Photography
      Flickr

Comment

Idd storende voorgrond.
        Kan je gemakkelijk oplossen door een cropping met verhouding 1 op 2 (pseudo pano).

Henri
        lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Defenderke Bekijk bericht
          Foto verwijdert.
          Vreemd, ik had wel graag een mooi stukje Antwerpen gezien.
          Flickr

Comment

ik kan het maar moeilijk appreciëren als iemand een locatie te grabbel gooit die ik niet wens te vernoemen
            Nogal kleingeestig en egoistisch optreden om daarom foto te verwijderen.
            De opmerking van Control-Z lijkt mij gepast en is beslist geen inbreuk op je posting, zelfs integendeel daar ze extra info toevoegt aan je foto.
            Bovendien vind je op het net voldoende extra gegevens omtrent de locatie. (Magazine Uit, Stad Antwerpen, Kultuuurpatrimonium, e.d. zie google)
            Graag vermelding bij eventuele posting of we vrijuit mogen reageren.

Henri
            lidnummer: BD0435BE

Comment

hm, dit vind ik eigenaardig.
              ik wou alleen maar de fout in de titel rechtzetten in plaats van de locatie te grabbel gooien.
              ik zie verder het probleem niet, de --piep-- is een gekend en openbaar gebouw in hartje Antwerpen, er werden regelmatig evenementen georganiseerd door de stad.
              het is een beschermd gebouw, en straks huizen er naar het voorbeeld van de stadsfeestzaal winkels, een grand café en een hotel.

enfin, ik heb mijn opmerking maar weggehaald, op vraag van TS.

Comment

Heb nu al vééél redenen gehoord en gelezen om een foto weg te nemen,zo'n reden.... man,man,man,miserie,miserie.
                Last edited by Macroshopper; 16 februari 2010, 23:50. Reden: taalfoutje
                'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Working...
                X