Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Test

Yashica objectief 21mm.
    Vatting: M42
    Opmerking: Objectief enkel gebruiken met de spiegel omhoog geklapt.
    Wat rechts te zien is op de foto moet in de flitsschoen gezet worden en is de zoeker voor het objectief.

Test vanaf mijn server.

Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Re: Test

"Forbidden

You don't have permission to access /data/_gallery/private/0/1265635221_resized.jpg on this server."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      "Forbidden

You don't have permission to access /data/_gallery/private/0/1265635221_resized.jpg on this server."

Was enkel om te zien of ik een foto vanaf mijn provider kon linken naar BD.
      Dit is blijkbaar gelukt want ik zien in ieder geval de foto.

Grtz, RF

Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

Comment

Is blijkbaaar niet gelukt want wij zien enkel een rood kruisje ....

Comment

Op Mac is het een wit vraagteken op een blauwe achtergrond, maar met dezelfde "Forbidden" boodschap erachter. De reden waarom jij de foto kunt zien, RF, is:
          1. omdat jij uiteraard die (voor ons verboden) toegang hebt tot je hosting site.
          2. ofwel omdat de foto bij jou in "cache" zit.

Maar voor ons blijft het een rood kruis met een wit vraagteken.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            ... Maar voor ons blijft het een rood kruis met een wit vraagteken.
            Windows op Mac, of een Mac met PC-kuren?
            Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
              Windows op Mac, of een Mac met PC-kuren?

Ik wilde gewoon de Win- en de Mac-gemeenschap dichter bij mekaar brengen.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

hier een rood kruis (bij anderen misschien een rode halve maan?)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Op Mac is het een wit vraagteken op een blauwe achtergrond, maar met dezelfde "Forbidden" boodschap erachter. De reden waarom jij de foto kunt zien, RF, is:
                  1. omdat jij uiteraard die (voor ons verboden) toegang hebt tot je hosting site.
                  2. ofwel omdat de foto bij jou in "cache" zit.

Maar voor ons blijft het een rood kruis met een wit vraagteken.
                  Peins dat het tweede de reden zal zijn Les.
                  Waarschijnlijk moet ik op mijn "test album" op One.com iedereen toegang geven.
                  Enfin, 't was maar een test hoor.

Grtz, RF

Comment

Working...
                  X