Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blankenberge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blankenberge

    Ik heb tijdens mijn vakantie in Blankenberge meer dan 300 foto's getrokken.
    Als 14 jarige probeer ik fotografie te leren,dus je kan nog niet verwachten
    dat hier zeer proficionele foto's worden geplaatst.

    Toch zijn reactie's welkom zodat ik daaruit kan leren in de toekomst.
    Wat vinden jullie van mijn foto's??

    Graag uw mening!

    [Mod RF] Je moet echt dringend de forumreglemeten eens grondig doorlezen. Vooral met betrekking tot deze post DIT sticky.
    Last edited by Red Falcon; 14 januari 2010, 13:31. Reden: Alle foto's, die trouwens te groot waren verwijdert.

  • #2
    Re: Blankenberge

    Vergeet de regeltjes niet te lezen... Max 3 foto's en die mogen max 900 pixels hebben aan de langste zijde. Je kan dit aanpassen met BD-resizer (zoek maar eens op het forum).

    Er zitten bepaalde foto's in die redelijk zijn, alleen is de compositie daar wat minder. Je centreert redelijk veel, waardoor je veel zand, lucht of water lucht hebt. Wat de foto iets minder interessant maakt vind ik.

    Lees zeker nog wat rond, maak veel foto's, post ze hier en dan zul je er wel komen
    Last edited by Nick-; 14 januari 2010, 20:01. Reden: edit: foutje
    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
    500px

    Comment


    • #3
      Re: Blankenberge

      Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
      Vergeet de regeltjes niet te lezen... Max 3 foto's en die mogen max 900 pixels hebben aan de langste zijde. Je kan dit aanpassen met DB-resizer (zoek maar eens op het forum).

      Er zitten bepaalde foto's in die redelijk zijn, alleen is de compositie daar wat minder. Je centreert redelijk veel, waardoor je veel zand, lucht of water lucht hebt. Wat de foto iets minder interessant maakt vind ik.

      Lees zeker nog wat rond, maak veel foto's, post ze hier en dan zul je er wel komen
      Met BD-sizer kan je het ook
      De laatste versie hier te downloaden:

      Comment


      • #4
        Re: Blankenberge

        Ok,maar wat vinden jullie van de foto's??

        Comment


        • #5
          Re: Blankenberge

          Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
          Met BD-sizer kan je het ook
          Dat zeg ik toch

          Oorspronkelijk geplaatst door Titske Bekijk bericht
          Ok,maar wat vinden jullie van de foto's??
          Zoals ik al zei: compositie kan bij meeste foto's beter. Ook het onderwerp valt soms wat tegen (vb van het serpentarium).

          Maar blijf vooral proberen!!
          "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
          500px

          Comment


          • #6
            Re: Blankenberge

            Welke foto's ?

            Comment


            • #7
              Re: Blankenberge

              Oorspronkelijk geplaatst door mvandenb Bekijk bericht
              Welke foto's ?
              RF heeft ze verwijderd omdat ze de toegestane 900 px overschreden
              "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
              500px

              Comment


              • #8
                Re: Blankenberge

                Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                Dat zeg ik toch

                En ik domweg erin gelopen. Naar boven kijken, staat er toch wel BD zeker. Dan: aanpassing

                Comment


                • #9
                  Re: Blankenberge

                  [Mod]
                  Topic werd verplaatst naar het Testforum omdat er geen zichtbare foto's in de openingspost zijn.
                  Dit topic mag weer naar de Beginnershoek wanneer er zichtbare foto's zijn.

                  Comment

                  Working...
                  X