Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Brussels EBBR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Brussels EBBR

    Click on it for a bigger size.





    Foto 1 is nog genomen met slecht weer in augustus 2009.
    Foto 2 is genomen in December 2009.

    Plaats van beide was op "Abalag".
    Weer was bij beide slecht vooral bij de 747 , was in de sneeuw en donker licht.
    (Als je klikt op mijn naam zieje nog enkele andere foto's waaronder de UPS die ik op EBBR heb gespot. ^^)

    Graag jullie commentaar als je tijd hebt.
    Steenbeke Didier

  • #2
    Re: Brussels EBBR

    Mooi scherp, voor mij de eerste wegens de lucht die meer contrast bevat.

    Comment


    • #3
      Re: Brussels EBBR

      Het is niet de bedoeling dat mensen op een thumbnail moeten gaan kilkken om een grotere versie te bekijken. Daarom verplaats ik dit topic naar ons testforum. Hier kunt u proberen om een normaal formaat ( max 900*900 pixels )te plaatsen.
      Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
      Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

      Comment


      • #4
        Re: Brussels EBBR

        Oorspronkelijk geplaatst door Hanske Bekijk bericht
        Het is niet de bedoeling dat mensen op een thumbnail moeten gaan kilkken om een grotere versie te bekijken. Daarom verplaats ik dit topic naar ons testforum. Hier kunt u proberen om een normaal formaat ( max 900*900 pixels )te plaatsen.
        Dat is anders wel de bedoeling/nut van een thumbnail. ^^

        Zou u de link kunnen geven waar er staat , waar/waarom dit niet mag.

        Mvg,
        Didier
        Steenbeke Didier

        Comment


        • #5
          Re: Brussels EBBR

          Oorspronkelijk geplaatst door Bwm.Steenbeke D Bekijk bericht
          Dat is anders wel de bedoeling/nut van een thumbnail. ^^

          Zou u de link kunnen geven waar er staat , waar/waarom dit niet mag.

          Mvg,
          Didier
          Gewoon doen en posten zoals de meerderheid is véééééééééél plezieriger om naar te kijken en zo vermijd je zulke discussies.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

          Comment


          • #6
            Re: Brussels EBBR

            Oorspronkelijk geplaatst door Bwm.Steenbeke D Bekijk bericht
            Dat is anders wel de bedoeling/nut van een thumbnail. ^^
            De normale gang van zaken is dat je maximum 3 foto's post in beoordeling of maximum één in showcase met een aanbevolen grootte van ten hoogste 900 pixels aan de langste zijde en liefst niet meer dan 500 kb. Waarom geen links in thumbnails ---> bedoeling is van de foto hier op het forum te bekijken en daar commentaar op te geven, als je iedere keer eerst nog op een thumbnail moet klikken om de correcte foto te bekijken, gaan de meeste leden dat snel opgeven.
            Als je graag hebt dat mensen naar je site komen kijken, kan je eventueel een link plaatsen in je handtekening.
            There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
            A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
            Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

            Comment


            • #7
              Re: Brussels EBBR

              Oorspronkelijk geplaatst door Bwm.Steenbeke D Bekijk bericht
              Dat is anders wel de bedoeling/nut van een thumbnail. ^^

              Zou u de link kunnen geven waar er staat , waar/waarom dit niet mag.

              Mvg,
              Didier
              Misschien het forumreglement rond het plaatsen van foto's doorlezen?

              Met behulp van de IMG-functie zorg je ervoor dat de foto(‘s) onmiddellijk voor iedereen zichtbaar is in het topic dat je aanmaakt. Plaats dus géén link naar je hele website of naar een pagina van je website waar de foto staat die je wilt laten zien.
              Je kan ook kleinere foto’s plaatsen, maar 900 pixels is voor dit forum aanbevolen, omdat de foto zo meestal beter tot haar recht komt.
              Go for it, Didier!

              Willy
              Hombre

              Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

              Comment


              • #8
                Re: Brussels EBBR

                Oorspronkelijk geplaatst door Hombre Bekijk bericht
                Misschien het forumreglement rond het plaatsen van foto's doorlezen?




                Go for it, Didier!

                Willy

                Haha.

                Had het gelezen, maarja vond het niet echt op dit slaan.
                Maar geen probleem.
                Wil do it next time.

                Mvg,
                Didier
                Steenbeke Didier

                Comment

                Working...
                X