Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

    [Mod]

    Off-topic berichten verwijderd.
    Graag een beetje begrip voor elkaar.

    SW
    Mvg,
    SW
    BD1071BE

    Comment


    • #17
      Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

      @ soeki wan
      heb ik iets miszegt ???

      greets
      je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
      www.korandoke.be

      Comment


      • #18
        Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

        Vind de regel ook maar belachelijk ook, 3 foto's was perfect, kon je nog iets van verhaal rond structureren, met 1 foto worden het maar losse, incoherente flodders. Maakt ook niets uit voor het forum zelf aangezien die foto's toch niet op de BD server worden gehost.

        Overdreven bureaucratisering zal blijkbaar de trend worden op BD voor 2010. Spijtige zaak.
        MM|Photo-BlogLines//New Blog, New Site & New Twitter

        Comment


        • #19
          Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

          en waar was iedereen toen de nieuwe regels bedis***eerd werden ?

          De manier waarop de nieuwe regels geaccepteerd moeten worden is wel lachwekkend en onprofessioneel . verspreid over vele paginas . Niet meteen in beeld maar je moet ze met een link zelf opzoeken Geen accept of decline buttons. geen controle of je de voorwaarden ook maar gezien hebt.

          Zoals het nu geimplementeerd is heeft t dezelfde juridische status als software waar staat dat je met het openen van de verpakking accoord gaat met de voorwaarden : helemaal geen dus

          Ook al ben ik nu in gelogd ik ben dus met de voorwaarden ook niet accoord

          Comment


          • #20
            Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

            Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
            en waar was iedereen toen de nieuwe regels bedis***eerd werden ?

            De manier waarop de nieuwe regels geaccepteerd moeten worden is wel lachwekkend en onprofessioneel . verspreid over vele paginas . Niet meteen in beeld maar je moet ze met een link zelf opzoeken Geen accept of decline buttons. geen controle of je de voorwaarden ook maar gezien hebt.

            Zoals het nu geimplementeerd is heeft t dezelfde juridische status als software waar staat dat je met het openen van de verpakking accoord gaat met de voorwaarden : helemaal geen dus

            Ook al ben ik nu in gelogd ik ben dus met de voorwaarden ook niet accoord
            HIER ...Daar kan je toch NOOIT naastkijken of zie ik dat zo foutief.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #21
              Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

              Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
              en waar was iedereen toen de nieuwe regels bedis***eerd werden ?

              De manier waarop de nieuwe regels geaccepteerd moeten worden is wel lachwekkend en onprofessioneel . verspreid over vele paginas . Niet meteen in beeld maar je moet ze met een link zelf opzoeken Geen accept of decline buttons. geen controle of je de voorwaarden ook maar gezien hebt.

              Zoals het nu geimplementeerd is heeft t dezelfde juridische status als software waar staat dat je met het openen van de verpakking accoord gaat met de voorwaarden : helemaal geen dus

              Ook al ben ik nu in gelogd ik ben dus met de voorwaarden ook niet accoord
              Als jj het openbaar vervoer neemt dan doe je dit ook volgens de geldende voorschriften (kaartje kopen, opstappen in de juiste deur, afstappen aan halte, enz...) Als jij je misdraagt op de bus dan zal je van de bus worden gezet.

              Als jij niet akkoord gaat met de geldende regels van het openbaar vervoer, (kaartje te duur, halte niet geschikt, je wil zelf rijden....) ja dan neem je gewoon de bus niet, en ga je met de wagen.

              Hetzelfde geldt hier op het forum: Als je ervan gebruik maakt zul je dit doen volgens de vooropgestelde regels.
              Indien je deze regels overtreed zul je de toegang tot het forum worden ontzegd.

              Indien je niet akkoord bent met de regels, of de gang van zaken, dan blijf je toch gewoon weg.

              simpeler kan ik het niet uitleggen hoor
              Last edited by zunoel; 5 januari 2010, 13:03. Reden: typo
              Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

              Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

              Comment


              • #22
                Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

                Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                HIER ...Daar kan je toch NOOIT naastkijken of zie ik dat zo foutief.
                Daar gaat het mij toch helemaal niet om dat ik ze niet kan vinden? Mijn punt is dit: een belangrijk deel van de regels is dat BD zich wil indekken tegen juridische consequenties (18+ , Atomium, nest fotografie ). Er was ook sprake van dat men vanaf 1 januari eerst automatisch zou uitgelogd worden om dan via opnieuw inloggen accoord moeten gaan met de nieuwe regels .

                Dat zou je dan moeten oplossen met een in-your-face popup venster waar de volledige tekst staat waar je accept of decline zou moeten klikken. Via accept ga je door, via decline lukt inloggen niet. Daarmee zou BD bewijs hebben dat je bent akkoord gegaan met de regels.

                Zoals het nu is ingericht krijg je geen in-your-face voorwaarden , moet zelf de moeite nemen de link naar de regels aan te klikken en je hoeft niet bewust akkoord te gaan door een button te klikken.

                Je kunt binnen komen zonder de regels te hebben goed gekeurd. Je kunt altijd volhouden dat je de regels niet gezien hebt en er niet mee akkoord gaat. Het melden 'door in te loggen ga je akkoord' heeft GEEN ENKELE juridische waarde als je niet kunt bewijzen dat iemand dat gezien heeft. En ik kan het weten want hou me daar dagelijks mee bezig . Het betekent ook dat die rode tekst er tot in het oneindige moet staan blijven.

                Samenvattend :
                aan de ene kant nieuwe regels om juridisch sterker te staan om vervolgens bij het cruciale (dat iemand zich daar aan verbindt) verstek laten gaan
                aan de ene kant iemand vanaf 1 januari automatisch laten uitloggen om vervolgens nergens te registreren dat de persoon akkoord is gegaan.

                Vind ik nogal amatueristisch maar ik zit er verder niet mee hoor . Ik zie op deze wijze geen enkel verschil met de vroegere situatie en als ik dan denk hoeveel uren , energie en frustratie ( van leden en BD medewerkers) dit de laatste maanden allemaal gekost heeft met dit als pover resultaat dan kan ik een schamel lachje niet onderdrukken. er is weeral zoals elke keer helemaal niks veranderd en er word nog steeds niet geluisterd. Op naar de volgende crisis dus .

                Comment


                • #23
                  Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

                  Oorspronkelijk geplaatst door WilliamG Bekijk bericht
                  Op naar de volgende crisis dus .
                  Da' een nationale sport.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Pff....... die focking nieuwe regels en splitsing

                    Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                    Da's een nationale sport.
                    Als het ooit een olympische discipline wordt, zitten we gegarandeerd in de medailles.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment

                    Working...
                    X