llllll
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
kasteel van Horst op een winterse dag
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
kasteel van Horst op een winterse dag
Leuke omgeving daar he
Toch een aantal dingen die ik zou willen opmerken :
- Je hebt de toren er volledig op staan, dus dat is , maar ik zou hem bovenaan toch wat meer ruimte geven.
- Verder zou ik toch geprobeerd hebben om er rechts wat meer op te krijgen.
- De scherpte zit niet goed, maar omdat er geen EXIF meer in je foto zit, heb ik er het raden naar waar het aan ligt, en dat ga ik dus niet doen.
Goede poging en zeker een goed idee met dat weer.Mvg,David
[SIZE="1"]"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer." Ansel Adams
-
Re: kasteel van Horst op een winterse dag
De sneeuw ziet er eerder uit als pixelfouten ipv vallende sneeuw in mijn opinie.
Ms een wat langere sluitertijd nemen ?
Voor de rest een mooie foto !Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door johan de man Bekijk berichtDe sneeuw ziet er eerder uit als pixelfouten ipv vallende sneeuw in mijn opinie.
Ms een wat langere sluitertijd nemen ?
Voor de rest een mooie foto !
Het probleem is hier veeleer dat de vlokken overbelicht zijn en het AF punt in de war door een vlokje.
Zoiets kan je alleen oplossen door even te wachten tot tussen twee buien.
Comment
-
De foto kopt gewoon niet je moet de toren eens zien vanonder smal en gaat zo open naar boven en de zijmuur staat zeer schuin , de foto is ook veel te krap heeft geen ruimte bovenaan het vuil op de lens (de sneeuw) stoord ook vind ik , wat ook de onschrepte aan de rechterkant veroorzaakt denk ik .
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
-
Alléé,er is blijkbaar weer niks goed op dit forumke van gearfreaks!!!
Bij deze is mijn laatste foto dan ook gepost!!!
Alleen zijn er veel die spreken maar weinig die posten!!
Ik wens jullie allen een beeldig 2010!!
Comment
-
-
euhm, ik zie geen foto, is die al weg gehaald?
Ik snap niet zo goed waarom je je daar druk in maakt hoor eddy.Er is maar één wat hardere reactie, en dan nog. De rest van de reageerders geeft eigenlijk aan dat het een leuke foto is (of was) en haalt er dan de punten uit die ze zelf niet zo goed vinden. Met enkel positieve reacties ben je niet veel. Het is toch maar een forum zeker, je haalt er het goede uit en negeert het negatieve.
Trouwens, je had pbj op een fikse dt fout kunnen terugpakken
grapje van die dt he pbj , hopelijk begin jij nu ook niet te roepen :-)
het is kerstmis...waarom zo roepen vraag ik mij af
Comment
-
Gilles,
Ik kan best leven met commentaar,negatief of positief,maar geef dan op zijn minst eens een tip of je had beter zus of zo gedaan!!Zappa geeft me tenminste iets om mee te werken!!!Maar zo iemand als PJB lult alleen maar!!!Oké,het is misschien niet perfect maar ik heb ook niet de tijd om uren te besteden aan één foto!!
gr Eddy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door eddym Bekijk berichtGilles,
Ik kan best leven met commentaar,negatief of positief,maar geef dan op zijn minst eens een tip of je had beter zus of zo gedaan!!Zappa geeft me tenminste iets om mee te werken!!!Maar zo iemand als PJB lult alleen maar!!!Oké,het is misschien niet perfect maar ik heb ook niet de tijd om uren te besteden aan één foto!!
gr Eddymvg,
Ludo V.
Comment
-
Foto verdwenen, daarom verplaatst naar het testforumThere is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander WoollcottA diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Comment
-
-
@ Eddy : ms zat er een vlokje op de camera. Ms best met een afdakje of zo werken.
Ik heb eens een mooie foto van een sneeuwbui in een goederentreinstation (waar ik werk) gemaakt van binnen, met de deur open (geen reflectie van het deurraam en geen sneeuw op de camera) en die was wel goed gelukt door de sneeuw die in strepen viel. (de trein stond stil)Canon-man. Concerten en natuur.
Foto's : http://www.flickriver.com/photos/23084668@N07/sets/
Comment
-
Er zijn mensen die niet tegen kritiek kunnen blijkbaar
Dit zat er in mijn PM vandaag
Beste Joeri,
Een aantal dagen geleden had ik een foto van kasteel van horst geplaatst en deze is door u bijna volledig de grond ingeboord!!!
Nu heb ik zojuist eens uw foto's bekeken van Horst en ik moet zeggen dat die ook op niet véél trekken!!De toren van het kasteel staat volledig scheef,waarschijnlijk door het lensperspectief,dit was bij mij ook daardoor!!!Ook de tijdstip was niet al te goed gekozen.
Ook heb ik een foto van een kerk gezien!!zelfde probleem!!de toren staat zo scheef als maar zijn kan!!
Dus als je in het vervolg commentaar geeft zie dan eerst dat uw foto's perfect zijn!!!
Mvg Eddy
Goe bezig dit dit hoord niet op BD en een foto verwijderen nog meer niet vind ik
Groeten
JoeriMvg Joeri, Sony RX100M7, Ricoh GR3 en GR3X, Fujifilm X100VI, DJI Pocket3, Dji Mini 4 Pro, Dji Air3, Insta360 X3 & One RS 1'Inch 360, Ricoh Theta Z1 & X, 360° & HDR fan
www.project2fotografie.be eigenaar van www.de360factory.be Make RAW No WAR
Comment
Comment