Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kuip Gent in de sneeuw

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kuip Gent in de sneeuw

Hallo Blue Point.

Bij deze wil ik een poging voor je doen om toch weer de draad op te pakken, niet dat het voor mij baat heeft maar puur om je te helpen.
    Wat je moet leren is (harde) kritieken accepteren.
    Ook al zijn ze (in jouw ogen) niet terecht. Op ieder forum zal je dit tegenkomen. Ook ik heb hiermee leren omgaan, ook al moet ik wel eens slikken en mijn eigen inhouden.
    Nu even over de HOF foto waar alles om draait momenteel. Je krijg te horen dat de foto scheef staat. Ook is dit mijn "mening". Hoho denk jij, daar ben ik het helemaal niet mee eens. ik weet precies hoe jij op dat moment denkt. Maar.... nu komt het.
    Of de foto nu werkelijk scheef staat of niet, doet er helemaal niet toe. Het zijn gewoon de meningen van mensen die ze mogen geven. Advies op zo'n moment: Blijf kalm, slik een keer, denk nog even na en geef dan je reactie, of juist niet.
    Ik zal nog een voorbeeld geven wie hier heel goed mee om kan gaan.
    Lees dit draadje maar eens door,http://forum.belgiumdigital.com/f41/...-a-289674.html Jeannot krijgt ook veel kritiek (lees mening) van BD leden, zie hoe professioneel hij hiermee omgaat en zo hoort het.
    Van hem heb ik ook veel geleerd op dit gebied.
    Ik hoop dat ik je heb kunnen uitleggen wat ik bedoel.

Gr kees
    Nikon D700 + Grip / Nikkor AF-S 14-24G ED / Nikkor AF-S 24-70mm f/2.8G ED / Nikkor AF-S 80-200 F2.8D IF-ED / SB800

Comment

Ach, niks van aantrekken BP. Als het op kritiek aankomt komen heel wat mensen nu eenmaal niet verder dan een simpele opmerking over het al dan niet recht staan van een foto.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Het is niet mijn bedoeling om iemand op BD te kwetsen.
        Ik vond de foto mooi, zoals ik reeds zei, maar ja ... ik vond hem ook scheef staan.
        Als je daar niet tegen kan; mijn excuses. Want het zou jammer zijn om je als forumlid te moeten missen aangezien je toch een mooie bijdrage leverde met je foto's.

Comment

Working...
        X