Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Mooi nachtshot. Mischien een beetje krap gekadreerd. Wat mij namelijk een klein beetje stoort, is het huis rechts, waarvan de top van de gevel er net niet volledig opstaat. Ach, t' is een mooie, hoor
Mooi nachtshot. Mischien een beetje krap gekadreerd. Wat mij namelijk een klein beetje stoort, is het huis rechts, waarvan de top van de gevel er net niet volledig opstaat. Ach, t' is een mooie, hoor
't Zou idd een mooier beeld zijn geworden mocht ik een breedhoek ter beschikking hebben gehad, dus moest ik het maar stellen mijn mijn maximale breedhoekstand van 17mm.
Heb bewust gekozen om de opname zo te maken omdat er bij mijn weten nog niemand op het idee is gekomen om het zo eens in beeld te brengen.
Comment