Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Op de trein

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Op de trein

Getrokken op de trein (met aangepaste witbalans):

Nikon D60
    F14
    1/800
    ISO 200

Dit was de originele:

[Mod]Omdat de foto niet langer zichtbaar is, wordt het draadje, na overleg met de TS, van Beginners naar Test verplaatst.[/Mod]
    Last edited by LesC; 14 april 2010, 16:45.

Re: Op de trein

Grafisch beeld, goeie vlakverdeling, overdag en toch donker (tenzij je exif niet correct is).
    Eerlijk... 't zegt me niet heel veel. De zon verpest voor mij een beetje het grafische, en het geheel is voor mij te donker.

Mvg

Chris

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Grafisch beeld, goeie vlakverdeling, overdag en toch donker (tenzij je exif niet correct is).
      inderdaad, overdag getrokken maar achteraf witbalans aangepast zodat het lijkt alsof het s'avonds getrokken is

Oorspronkelijk geplaatst door FestinaLente Bekijk bericht
      Eerlijk... 't zegt me niet heel veel. De zon verpest voor mij een beetje het grafische, en het geheel is voor mij te donker.
      Okay, geen probleem, bedankt voor je reactie

Comment

inderdaad, overdag getrokken maar achteraf witbalans aangepast zodat het lijkt alsof het s'avonds getrokken is
        dat is goed gelukt, het is precies de maan achter de wolken.
        "Nuit Americaine" noemt men die truuk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
          dat is goed gelukt, het is precies de maan achter de wolken.
          "Nuit Americaine" noemt men die truuk.
          ja, puur geluk hoor. ik vroeg mij trouwens af hoe professionele fotografen dat doen (van dag in nacht). Enig idee?
          ik heb de originele foto er trouwens ook eens bijgezet.

Comment

Uw foto's zijn amper 25kB... ze staan vol ruis en artifacten. Probeer eens te verkleinen tot 200kb ongeveer. Dat zal een veel beter resultaat geven.
            Bij de helpdesk vind je (naar 't schijnt) alle nuttige informatie, om BD-sizer te gebruiken, wat ik nog altijd één van de beste verkleinprogramma's vindt.

Mvg

Chris

Comment

ik gebruik BD-sizer al. ik laat ze resizen tot 900 pixels en max grootte op 400 kb. wat doe ik mis?

Comment

Working...
              X