Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

from russia with love....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• from russia with love....

Last edited by jvs; 9 november 2009, 16:04.
    http://www.jvs-photography.be/

Re: from russia with love....

Mooi belicht.
    Waarom die rare toestanden rond haar ogen??

Comment

daar zeg je zoiets, ik kan je er niet op antwoorden, zelf vond ik het ook maar een beetje "raar" want normaal zie ik zulke dingen niet zo graag...
      het familie lid die meegekomen was is bezig met visagie te leren , en zij vond dit geweldig .....tja....

Comment

rond de ogen, is weer en wat anders, 1 en 3 heerlijk

jk

Comment

Op foto 2 mss het zwart wat bijwerken.(Het nadeel van kleine ruimte. )
          Voor de rest hoop ik ook snel met zulke resultaten voor de pinnen te komen.
          'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Experimenteren moet kunnen. Vind het hier ook niet zo passen. Ook de hele styling niet zo. (no1.. daar stoort witte hemd, laag over laag. Tis nog kreukie ook )

No2 daarentegen is een lekkere plaat die klopt.

Je zou alleen even met je kleuren moeten stoeien, vooral die laatste. Kijk naar handen en gezicht. Handen zijn te rood en gezicht is geel.
            Ook zou er een half stoppie licht bij kunnen

Mooie meid. Moet je vaker mee aan de slag

(opbouwend bedoeld en met alle respect )
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

thanks voor de comments!
              aan de styling had ik weinig te vertellen omdat dat niet in mijn handen was, ook al omdat ik er zelf maar weinig van ken , dat is een vak appart.

wat de kleurverschilllen betreft, er is idd kleurverscchil te merken , nu valt het me op, zal eens proberen selectief de kleuren wat aan te passen....

Comment

Ga het biet hebben over de styling. Max heeft gelijk.

Zelf vind ik 1 de beste. Mooi beeld en zacht belicht. Misschien een extraatje rimlicht om haar wat losser te maken. Maar al bij al wel mooi.

Bij twee de achtergrond wat bijwerken, is een slordigheidje dat zo is opgelost.

3 : handpalmen op de foto zijn niet altijd het beste idee (en ja, gezicht iets te geel, werd reeds aangehaald)...
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                  thanks voor de comments!
                  aan de styling had ik weinig te vertellen omdat dat niet in mijn handen was, ook al omdat ik er zelf maar weinig van ken , dat is een vak appart.

wat de kleurverschilllen betreft, er is idd kleurverscchil te merken , nu valt het me op, zal eens proberen selectief de kleuren wat aan te passen....
                  Klinkt miss raar, maar als fotograaf ben jij de baas over de shoot en voert de regie. Dan moet je ook aandurven geven wat je wel en niet wilt en wat je wel en niet mooi vindt.

Ik heb het vaak zat met modellen dat ze een kleed aantrekken en er dan uitzien als een aardappelzak. Moet je kunnen zeggen en niet blind doorgaan, daar heeft en het model en jij niks aan.

Maar goed.. styling is idd heel lastig en ik heb daar ook nog wel eens moeite mee ja. Vooral als je een stylist bij de shoot hebt en je het niet eens bent met zjin/haar keuze. Dan moet je het beste er van maken

En als jij de wimpers ook niet mooi vind (wat ik aan je reactie merk) moet je dat ook tegen de MUA durven zeggen. Vind samen een oplossing zodat het eindresultaat mooier wordt.
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

hier heb je natuurlijk volkomen gelijk in jorgen, dat weet ik, maar al wat met visa en styling te maken heeft hmmm daar heb ik geen kaas van gegeten (voorlopig althans niet) en in dit geval was het de moeder die de opmaak en styling deed, beetje moeilijk om daar tegen in te gaan he .....
                    achteraf gezien had ik beter wel iets gezegd , ma goed er staan aardig nog wat shoots op het programma en dan zal ik toch proberen mijn kijk op de dingen te geven .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jvs Bekijk bericht
                      hier heb je natuurlijk volkomen gelijk in jorgen, dat weet ik, maar al wat met visa en styling te maken heeft hmmm daar heb ik geen kaas van gegeten (voorlopig althans niet) en in dit geval was het de moeder die de opmaak en styling deed, beetje moeilijk om daar tegen in te gaan he .....
                      achteraf gezien had ik beter wel iets gezegd , ma goed er staan aardig nog wat shoots op het programma en dan zal ik toch proberen mijn kijk op de dingen te geven .....
                      Sturing en dit soort dingen zeggen, en ook een 'nee', blijft altijd moeilijk. Weet ik.
                      Maar in goed overleg is zo veel mogelijk.
                      Ik laat het model meestal haar tas op de grond uitpakken en dan zoeken we samen setjes uit die bij elkaar passen. Dat werkt goed hoor. En dan mag je best je eigen smaak opperen.
                      Het is net als hier op het forum. ' ik persoonlijk vind dat... bla bla... wat vind jij ?'
                      .....Niet? en dit dan? ....... ja dat is beter enz. '
                      Sja .. die moeders hehehe. Die laten we er niet meer in

Ik had een keer een mama in de studio die voor mijn cam ging staan en haar dochter ging instrueren hoe haar dochter moest poseren. Nou daar was ik snel klaar mee. Nooit meer dus :P
                      Zitten, mondhouden, afwassen en tosti's bakken. heheheh.. maar aldoende leert men hiermee om te gaan.

Mooiste is een setting van te voren te bedenken, platen uitwisselen en een moodboard maken. Dat weet het model wat haar te wachten staat en wat ze aan moet.... of niet.
                      Zelfde voor visa. Je kunt van te voren al bepalen welke kleuren, heftigheid enz enz.

Succes met je komende shoots. ben erg benieuwd.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Groot gelijk... Moeders mogen er gerust bj zijn bij mij, maar als ze zich moeien met mijn idee of setting dan zet ik die gewoon op hun plaats.

Laatst nog meegemaakt. Kind komt aan bij compleet fout opgmaakt en gestyled.
                        Moeder vond het noctans geweldig en zei dat het gedaan was door hun vaste visagiste.

Heb hen de keuze glaten : ofwel ontschminken en opnieuw laten opmaken en stylen, ofwel geen foto's.

Wees gerust de keuze was snel gemaakt.
                        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

tja die valse wimpers hé, heb daar ook al eens mee gewerkt en is ook niet mijn ding
                          kan enkel madmax gelijk geven, ik kies ook samen met het model de kledij, alles uitpakken en zien wat bruikbaar is.
                          als je zelf weet welke je foto's je wil hebben moet je er ook voor gaan, desnoods wimpers eraf, andere visa enz.
                          is natuurlijk niet altijd eenvoudig en zeker hier met de mama-nager erbij
                          de eerste heeft wel iets hé, enkel spijtig van het gekreukt topje.
                          Mvg
                          Ronny
                          gewoon een canonneke

Comment

Foto 1 en 3 zijn hele mooie foto's hoor JVS
                            Het is inderdaad waar dat deze styling en visagie jouw foto's een beetje om zeep helpen, want de kwaliteit van je foto's is meer dan prima!!

Comment

thanks !

Comment

Working...
                              X