Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Hmmm, 't valt precies nogal klein uit.
Komt zeker omdat ik de URL van facebook gehaald heb. Die verkleinen m'n resolutie.
Ik had al eerder m'n 50MB free webspace van telenet gebruikt maar daar krijg ik geen foto's op. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Ik had al eerder m'n 50MB free webspace van telenet gebruikt maar daar krijg ik geen foto's op. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Welke files heb je dan vroeger op die webruimte gezet?
Om foto's op jouw webruimte te plaatsen heb je een FTP-programma nodig. FTP staat voor "File Transfer Protocol".
Zo'n programmaatje kan je gratis van het internet downloaden. Google maar eens op "free FTP".
Oorspronkelijk geplaatst door Jos VanhengelBekijk bericht
Welke files heb je dan vroeger op die webruimte gezet?
Het probleem is dat ik niet wist wat je met die webruimte moest doen.
Ondertussen heb ik de site "websitemaken.be" gevonden maar ik krijg nog steeds geen foto's op m'n webspace
Da kan nu toch zo moeilijk niet zijn
Het probleem is dat ik niet wist wat je met die webruimte moest doen.
Ondertussen heb ik de site "websitemaken.be" gevonden maar ik krijg nog steeds geen foto's op m'n webspace
Da kan nu toch zo moeilijk niet zijn
Elke klant bij Telenet moet z'n webruimte zelf activeren.
Comment