Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eerste poging

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eerste poging

Dit zijn de eerste foto die ik toevoeg op BelgiumDigital.
    Hopelijk valt hij een klein beetje mee.

Ik sta open voor opbouwende kritiek

-Camera Model: Nikon Coolpix L100 (bridge)

Joentje

Last edited by joentje; 19 september 2009, 22:56. Reden: toevoeging 2de foto

Re: eerste poging

test geslaagd
    tweede foto lijkt me wat overscherpt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Control-Z Bekijk bericht
      test geslaagd
      tweede foto lijkt me wat overscherpt
      Bedankt, bij de 2de foto heb ik het contrast wel sterk opgehaalf maar echt verscherpt niet.

Comment

haal die rode wangetjes smiley maar gerust weg. Prima binnenkomer(s)
        Ik denk dat je camera automatisch bij weinig licht een hoge ISO kiest want er zit nogal wat ruis in de eerste. Voor de rest mooi sfeervolle opname.
        Ik zou wel het bovenste (donkere) stuk wolken weghalen. Dan komt tegelijk de brug wat boven het midden te liggen en dat geeft een beter beeld.
        De tweede is gewoon goed belicht en scherp maar niet iets om in te kaderen en tegen de muur te hangen.

Groeten, Bert (en welkom bij de club)
        Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
        www.bertofotografie.be

Comment

Welkom op Belgium Digital!

De foto staat er en voldoet aan de regels van BD.

Hier op het "Testforum" mag je geen commentaar verwachten. Hier komt niet veel volk over de vloer.

Aan jou de keuze waar je deze foto wil plaatsen.
          - wil je hem gewoon laten zien -om jezelf voor te stellen- dan plaats je hem in de "Beginnershoek".
          - wil je opmerkingen en tips, dan post je hem in "Fotobeoordeling Natuur & landschappen".
          - denk je dat jouw foto goed genoeg is voor Showcase (voor de gevorderde fotograaf), dan plaats je hem in "Showcase Natuur & landschappen".

Bekijk even de structuur van deze site, door HIER te klikken.

Lees vooral eerst de regels (in het sticky) van het subforum waarin je gaat posten. De reglementen durven onderling wel eens verschillen.

Succes!
          Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Working...
          X