Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tina +16

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tina +16

inemite
    Last edited by Tech8; 14 november 2009, 15:37.
    www.hellinckx-foto.be
    Facebook

Re: Tina +16

compo wat te centraal voor mij.. mis wat spanning

Comment

Het horloge trekt wel erg mijn aandacht.

Comment

Compo is niet goed.
        Horloge en ringen beter uit.
        Handen trekken alle aandacht in de foto.
        Gesneden in de ellebogen.

Foto is verder flets, mist contrast...

Gezicht had wat mogen worden opgelicht met een reflectiescherm.

Goede oefening met minder resultaat, sorry
        www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

wat pete zei
          + ik mis ook scherpte
          http://www.melissavanbelle.be

Comment

Ik vrees dat ik het met de voorgangers eens ben. Ik mis ook een beetje de link tussen een bedekt topless model en een knoert van een trein...
            Groeten Dirk
            Website : http://www.gakrid.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tech8 Bekijk bericht
              Wandelen langs het spoor

Tech8
              Als dit model voor mij zou staan, zou ik eerst en vooral even keihard aan die pose gaan werken, omdat het op deze manier echt niet werkt.

-> eerst en vooral: neem dat draadje eens vast wat (bij manier van spreken) boven uit haar hoofd komt, en trek daar eens aan. nu is haar hoofd ingedrukt. dat moet uitgerokken. wat meer trots en fierheid, alles omhoog.
              -> kin vooruit. nu heeft ze haar kin enorm naar onder. gevolg: dubbele kin en alle lengte eruit.
              -> haar ogen... die zijn op een spleetje na bijna gesloten. ogen wil je net vergroten, en (zonder veronique de kock te gaan imiteren) opentrekken.
              -> een beetje 'big hair' is prima, en het idee erachter is best wel goed. maar het ziet er zoveel mooier uit als je er niet te lang voor je de foto's maakt nog eens met een borstel doorgaat. naar mijn mening moet een model haar haar (en make-up) ook niet doen voordat ze naar de shoot vertrekt, maar gewoon voordat de foto's gemaakt worden.
              -> gelaatsuitdrukking (ik bedoel nu vooral haar mond en daar vlak rond) vertelt heel weinig tot niks. ze kijkt eerder boos en wantrouwend.
              -> armen zijn nogal krampachtig. alsof ze per se maar niks teveel van haar lijf wil laten zien. prima als ze er zo over denkt, maar dan krijg je een beter resultaat als ze een topje aanhoudt en ze zich gewoon goed en vooral vrij in haar vel voelt. ik mis die vrijheid. in de plaats zie ik een model (met wat veel juwelen) die haar armen en handen krampachtig tegen haar lijf drukt. op die manier is het geen pose meer, maar 'alles verbergen'.

Comment

Working...
              X