inemite
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Urban lokatie's
Collapse
X
-
-
Re: Urban lokatie's
Beste Tech8,
Ik denk dat je vraag omtrent urban lokaties weinig resultaat zal leveren. Zeker indien je urbex-lokaties bedoelt.
Deze lokaties zijn meestal goed bewaarde geheimen, bedoeld om het voortbestaan van deze plaatsen te garanderen. Hoe minder erover wordt vrijgegeven, hoe minder kans er bestaat dat mensen met minder goede bedoelingen (die hier ongetwijfeld meelezen) ze om zeep helpen en ervoor zorgen dat de toegang verzegeld wordt...
Dus, en dat heeft mijn eigen ervaring me ook geleerd, is het vooral een verhaal van zelf op tocht te gaan en speurwerk te verrichten...
Levert ook meer voldoening dan de lokaties in je schoot geworpen krijgen.Canon 7D - Canon EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM - Sigma 17-70mm F/2.8-4.5 DC Macro - Canon EF-S 55-250mm F/4-5.6 IS - Sigma 100-500mm - Metz Mecablitz 48 - Cactus flash triggers - filters - ...
-
ja ik herinner me de recente thread over dat programma waar een fotograaf naar dat autokerhof ging met autowrakken uit de jaren 50. En enkele weken later meldde iemand dat het er een vuilhoop geworden was waar zelfs hoopjes mensenstr* lagen. Leuk is anders. Misschien kan je contact opnemen met mede-urbexers en ervaringen uitwisselen in het donkerMijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek
Comment
-
Dat van dat autokerkhof kan ik inderdaad beamen. Geloof het of niet, ik heb daar zelfs in een ke*tel gestaan, al dan niet menselijk. Op dezelfde namiddag zijn er nog twee koppels komen shooten. Dan is het mysterieuse van de locatie er eigenlijk af...
Zelf zoeken is de boodschap dus.
Comment
-
Comment