Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

julia 2

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: julia 2

tja dat nabewerken he

er is idd op mijn toestel (nikon d300) de instelling "low" mogelijk maar bij mijn weten toch niet gebruikt dacht ik ....

ach we doen gewoon verder en ooit.....

bedankt iedereen voor de comment!!
    http://www.jvs-photography.be/

Comment

zeer knappe reeks JVS

grtjs,
      jeannot

Comment

nr 1 : Je licht zit verkeerd, zie armen , natuurlijk zal het knap lastig zijn om iemand
        dansend in beeld te brengen. Jammer dat op die statieven nog geen
        bewegingdetectoren zitten zodat ze automatisch mee bewegen ; )

nr 2. Deze had minder licht kunnen gebruiken en licht dichter bij model en wat hoger en
        model wat verder weg van het papier. Dan had je mooiere schaduwen op je model
        gehad en was je achtergrond mooi zwart. Persoonlijk raad ik je af om een
        achtergrond te gaan photoshoppen, zie eerst dat je licht goed zit, leer daarna pas
        goed photoshoppen.
        Reden van de verschillende formaten foto lijkt mij dat je hier en daar
        nogal wijd geschoten hebt. Je mag je model gerust kadreren.

nr3. Terug minder licht enz en minder wijd schieten.

Mocht je regelmatig shoots willen doen en het geld ervoor hebben volg dan eens ergens een goede workshop studiofotografie en zie dat low-key aan bod komt. Natuurlijk al doende leert men ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kowa Bekijk bericht
          nr 1 : Je licht zit verkeerd, zie armen , natuurlijk zal het knap lastig zijn om iemand
          dansend in beeld te brengen. Jammer dat op die statieven nog geen
          bewegingdetectoren zitten zodat ze automatisch mee bewegen ; )

nr 2. Deze had minder licht kunnen gebruiken en licht dichter bij model en wat hoger en
          model wat verder weg van het papier. Dan had je mooiere schaduwen op je model
          gehad en was je achtergrond mooi zwart. Persoonlijk raad ik je af om een
          achtergrond te gaan photoshoppen, zie eerst dat je licht goed zit, leer daarna pas
          goed photoshoppen.
          Reden van de verschillende formaten foto lijkt mij dat je hier en daar
          nogal wijd geschoten hebt. Je mag je model gerust kadreren.

nr3. Terug minder licht enz en minder wijd schieten.

Mocht je regelmatig shoots willen doen en het geld ervoor hebben volg dan eens ergens een goede workshop studiofotografie en zie dat low-key aan bod komt. Natuurlijk al doende leert men ook.
          die workshop zit er al op hoor...
          ma goed wat dat licht betrefd , gezien de situatie ben ikzelf zeker tevreden over het licht, en voor mij zit het zeker niet verkeerd
          ik kon helaas geen grotere afstand nemen daar de studio die ik gebruikte de naam studio absoluut niet waardig is (twas de eerste keer dat ik die studio van een bd lid die er hier reclame voor maakt huurde) niet voor herhaling vatbaar daar....
          ma goed we hebben onze plan getrokken en veel heel veel fun gehad dat kan ik je wel zeggen...
          photoshop hoort er voor mij gewoon bij, dus dat moet ook aangepakt worden maar ik geef toe mijn beelden zo goed als niet te bewerken omdat mijn kunde ontoereikend is
          gewoon eventueel croppen, wat verscherpen en thats it.....

ik moest wel vrij wijd schieten want het was alvast geen dans in slowmotion en de juffrouw is soms zo snel dat ik amper kan volgen

op dit moment ga ik het meest in de fout in de nabewerking , die is verrevan hoe het zou moeten of beter hoe ik het zou willen....
          maar....daar word stevig aan gewerkt!

op naar de volgende.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
            Originele, dynamische platen.
            De tweede vind ik de mindere. Wilde kop trekt teveel de aandacht en er is bewegingsonscherpte.

Verder... de outfit deed mij denken aan The Fifth Element.
            ik wilde eigenlijk nog meer bewegingsonscherpte hebben ,

Comment

Het belangrijkste is hierover reeds gezegd, maar toch: érg mooie foto's, héél expressief model. Super!
              Niet geschoten is altijd mis!

Comment

Mooie reeks.
                Voorkeur voor 3
                Nikonspul

Comment

Working...
                X