Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Niet gemachtigd

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Niet gemachtigd

Hier kan ik dus een topic openen, maar bij mensen en modellen klinkt het nog steeds als:

Sylvie Huybrecht, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
    Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Re: Niet gemachtigd

dat is raar, stuur eens een mail, klik onderaan rechts

Comment

Je kiest toch voor een onderverdeling (Fotobeoordeling of Showcase) hé, want in het overkoepelend forum 'Mensen & Modellen kan niemand posten)
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
        Je kiest toch voor een onderverdeling (Fotobeoordeling of Showcase) hé, want in het overkoepelend forum 'Mensen & Modellen kan niemand posten)
        Dit zou het wel eens kunnen zijn:

Hier mag je niks posten: Mensen en Modellen

En hier kan je wel posten:
        Fotobeoordeling Mensen en Modellen
        Showcase Mensen en Modellen

Probeer desnoods even, en maak er uitzonderlijk een testposting, een van de vriendelijke mods zal je topics indien nodig dan wel verplaatsen naar test of verwijderen.

mvg,
        peter

Comment

Goh, een mens zou het gaan denken.
          Ik sluit niet uit dat ik al multitaskend compleet de mist ingegaan ben.

In ieder geval heb ik nu iets gepost bij mensen en modellen
          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
          www.sylviehuybrecht.be

Comment

Working...
          X