Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lelie met de R1C1 kit

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lelie met de R1C1 kit

Vandaag eens mijn nieuw statief uitgeprobeerd, waaide hier nogal.

De 1e foto is genomen zonder de R1C1 kit (macroflitssysteem Nikon)

De 2 foto is met de R1C1 genomen.
    Een flitser aan de ring en eentje in de hand achter de bloem.

Buiten het kader plaatsen en verkleinen heeft er verder geen bewerking plaatsgevonden.
    mvg
    Antoine

Re: Lelie met de R1C1 kit

Oorspronkelijk geplaatst door antoine200 Bekijk bericht
    Vandaag eens mijn nieuw statief uitgeprobeerd, waaide hier nogal.

toch knap gedaan hoor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Antoine ik kan geen foto zien ......

grtjs

jeannot

Comment

Ik zie ook geen deftige foto. :-(

Comment

"Mijnalbum.nl" blijkbaar niet in de lucht?
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            "Mijnalbum.nl" blijkbaar niet in de lucht?
            Waarschijnlijk wél wat meer aan de hand!!!
            Vraaag mij af waarom al die" bekende gezichten" hier zo gefrustreerd geraken???
            Ze zijn hier op deze site kunnen gaan "bloeien" en plots gaan ze naast hun schoenen lopen
            Ik dacht dat het de bedoeling was om hier in uw vrije tijd een beetje op een speelse manier met elkaar te kunnen omgaan
            Op een bepaald moment krijgen ze té... veel aandacht en dan denken ze misschien dat iedereen hen moet volgen...
            Weet hoe je misschien gestart bent en kan dan ook verdragen dat er nu nieuwe mensen bijkomen die in jou schoenen staan van een paar jaar terug!
            Nu echt flauw beginnen doen en foto's weghalen...als MOD kreeg je een waarschuwing en dan zonder pardon gewoonweg de deur uit...
            Rotte appels verwijder je best voor ze de ganse mand verbrotten...
            D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
            BD0290BE

Comment

Ik zou toch maar oppassen met dergelijke uitspraken: Antoine is niet de eerste de beste, en al raakt-ie hier inderdaad "gefrustreerd", omwille van een aantal VZW-ontwikkelingen, hij heeft nooit de deur achter zich dichtgetrokken, in tegenstelling tot sommige anderen.
              De adressen:

en:

zijn (volgens mij) gewoon onbereikbaar omdat er wat met de server scheelt.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Ik zou toch maar oppassen met dergelijke uitspraken: Antoine is niet de eerste de beste, en al raakt-ie hier inderdaad "gefrustreerd", omwille van een aantal VZW-ontwikkelingen, hij heeft nooit de deur achter zich dichtgetrokken, in tegenstelling tot sommige anderen.
                De adressen:

en:

zijn (volgens mij) gewoon onbereikbaar omdat er wat met de server scheelt.
                Misschien niet de eerste de beste...zéker niet als je dit leest
                Forum voor alle off-topic postings, postings die dus absoluut NIETS met fotografie te maken hoeven hebben. Lees de specifieke forumregels erop na in de sticky posting.
                D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
                BD0290BE

Comment

Wat is er hier aan de hand?

Comment

Working...
                  X