Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kortrijk

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Kortrijk

Oorspronkelijk geplaatst door Vladibrass Bekijk bericht
    dat mailadres is zo fel
    vanaf dat mijn site online staat veranderd dat met mijn logo en websitelink

Comment

Ik zie anders drie keer het zelfde onderwerp terug in de foto's: een knal geel emailadres.
      Ehm....even terug naar de basis....
      Compo, belichting, kleuren, standpunt...4 keer mis vrees ik. Ik weet niet wat je met de foto's gedaan hebt (vignettering in foto 1 en 2) bewerkt of vreemd filter genruikt hebt...maar het is echt niet mooi.

Ik zou deze foto's nog eens over maken en dan van te voren goed bedenken wat je wilt fotograferen, hoe de compo het beste oogt en hoe je de foto;s belicht. Succes!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
        Ik zie anders drie keer het zelfde onderwerp terug in de foto's: een knal geel emailadres.
        Ehm....even terug naar de basis....
        Compo, belichting, kleuren, standpunt...4 keer mis vrees ik. Ik weet niet wat je met de foto's gedaan hebt (vignettering in foto 1 en 2) bewerkt of vreemd filter genruikt hebt...maar het is echt niet mooi.

Ik zou deze foto's nog eens over maken en dan van te voren goed bedenken wat je wilt fotograferen, hoe de compo het beste oogt en hoe je de foto;s belicht. Succes!

foto 2 & 3 = niet aangekomen
        foto 1 = wat bewerkt

verder wordt, zoals eerder gezegd, dat gele mail adres er alleen maar opgezet omdat het mijn foto's zijn en , zoals eerder gezegd, veranderd dat LATER naar een logo met weblink

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door headbanger007 Bekijk bericht
          De foto's worden hier automatisch verkleind. Wanneer je de afbeelding opslaat op je pc en dan opent vanaf je pc vormt dit geen enkel probleem om hem perfect te bekijken. Duurt het toch redelijk lang alvorens je hem kan openen zal je met een probleem aan je pc zitten.
          Dat de foto automatisch wordt verkleind is geen reden om de forumregels opzij te zetten, hou er in het vervolg dus aub rekening mee

Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
          Zeg Bouk, "senior member", is het teveel om -afgezien van je pixelneukerij- ook eens wat over de foto te vertellen? Met -aanpassen die handel- gaat deze ts niks leren!
          En toch heeft Bouk als senior member hier gelijk

Oorspronkelijk geplaatst door ObiWan Bekijk bericht
          Respect, beste blue point, is iets wat je verdient, en tot nader order is dat bij mij niet het geval waar het de heer bouk betreft.
          In ieder geval is dit niet de plaats om dergelijke discussies te houden en ik zal me dan verder ook onthouden van commentaar hier.
          De heer bouk is een gerespecteerd lid van BD en als je hier wat langer vertoeft zal je ook ondervinden waarom . . . hij heeft zeker geen slechte bedoelingen.
          Last edited by Franciskine; 28 mei 2009, 19:39.
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
          X