Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
De kleuren komen nogal flets over (bewolkt, vermoed ik?) en de gans staat te centraal in het beeld om een boeiende compositie te krijgen.
Ook storen de vlekjes op de achtergrond (dingen die op het water drijven waarschijnlijk) me nogal erg (daar kan je natuurlijk niets aan doen, maar het beïnvloedt wel het resultaat).
Wel goed: scherpte, doortekening in de witte veren en het lage standpunt.
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
ik zie een wit vlakje met daarin dat hij unavailable is.
indien wetens willens weggehaald: post dan de volgende keer gewoon niet meer, als je geen negatieve kritiek wilt Kijk maar wat er in m'n signature staat Ik moet zelf nog m'n eerste post doen waar geen negatieve comments op komen, en 'k heb al heel wat geleerd van de negatieve 't is veel beter om te horen wat er mis aan is, dan om te horen dat het een dijk van een plaat is. Tenzij natuurlijk iedereen zegt dat het een dijk is, dan zit je goed
Dit topic verplaatst omdat er geen foto meer zichtbaar is.
Als de foto zichtbaar is mag hij terug naar: dieren beoordeling.
Graag een seintje richting Moderator.
Ik begin dit nogal een ergerlijke gewoonte te vinden
En dan doet een mens nog de moeite om ook wat positieve punten te proberen aan te halen Zucht, ik zal daar dan in 't vervolg mijn post mee beginnen, misschien komt dat beter over...
Fengari Canon EOS 450D + EF-S 18-200mm f/3.5-5.6 IS + EF90-300mm f/4.5-5.6 USM + Canon EF 100mm F2.8 L Macro IS USM (en Canon Ixus 850IS als het wat compacter moet zijn.) vroeger op dit forum bekend als wAckO
Comment