Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
deze had IMHO beter bij 'mensen en modellen' gestaan, maar 't is een heel mooie foto met natuurlijke uitstaling
Yep, daar is hij op zijn plaats.
Ook al is dit een heel leuke foto, en jemodel doet het echt heel leuk.
Niet in SC omdat hij veel te flets oogt en te weinig contrast heeft.
Hier is de belichting niet op orde.
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Niet in SC omdat hij veel te flets oogt en te weinig contrast heeft.
Hier is de belichting niet op orde.
Zoals je ziet is het wel de bedoeling om het er zo te laten uitzien he.
Ik zal de volgende keer de titel veranderen in "dare to be original", want sommigen zijn toch nog steeds vastgeroest in de klassieke dingen...
Zoals je ziet is het wel de bedoeling om het er zo te laten uitzien he.
Ik zal de volgende keer de titel veranderen in "dare to be original", want sommigen zijn toch nog steeds vastgeroest in de klassieke dingen...
... ja, en da's jammer. Ik weet niet wat iemand wel of niet wil/kan zien of ziet, wat ik zie is een Fantastische foto met hoofdletter met een eigen kijk van de fotograaf: naturel, sprankelend, en een ongelooflijk "feel good" gehalte. Ik wou dat ik zulk een "kijk" had. Dat maakt de foto uniek en geeft hem de eigenheid van de nemer. Zo niet maken we allemaal dezelfde plaatjes, saai zou het volgens mij worden. Ik doe telkens mijn hoed af voor mensen die dit kunnen; dergelijke beelden springen overal uit, waar ze ook staan. Maar... het is des mensens zeker ? In andere kunstvormen zijn voorbeelden genoeg van wat door de ene wordt verworpen, door de andere als geniaal wordt ervaren.
Marleen
... ja, en da's jammer. Ik weet niet wat iemand wel of niet wil/kan zien of ziet, wat ik zie is een Fantastische foto met hoofdletter met een eigen kijk van de fotograaf: naturel, sprankelend, en een ongelooflijk "feel good" gehalte. Ik wou dat ik zulk een "kijk" had. Dat maakt de foto uniek en geeft hem de eigenheid van de nemer. Zo niet maken we allemaal dezelfde plaatjes, saai zou het volgens mij worden. Ik doe telkens mijn hoed af voor mensen die dit kunnen; dergelijke beelden springen overal uit, waar ze ook staan. Maar... het is des mensens zeker ? In andere kunstvormen zijn voorbeelden genoeg van wat door de ene wordt verworpen, door de andere als geniaal wordt ervaren.
Marleen
Volledig mee ééns,mooie foto met alles op de juiste plaats
Comment