Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zwarte ooievaar...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• zwarte ooievaar...

Ik weet ook wel dat de foto's op niets trekken, maar het gaat om het verhaal. Genomen bij het eerste licht in de morgen, met canon D400, zoomlens canon 100-400, iso 800.
    Een aantal reeën staan in een weide. Een zwarte ooievaar landt tussen een reegeit die er staat met haar overjaars kits (smalree). De ooievaar wordt door hen gemonsterd en verplaatst zich naar de ander zijde van de wei, waar ook een reegeit met haar smalree staat. Niet naar de zin van de smalree wordt de ooievaar verjaagd. Wat volgt is een kat en muis spelletje van de ooievaar achter de smalree en omgekeerd, waarbij uiteinde lijk de zwarte ooievaar zich wat verder buiten het bereik van de smalree plaatst. Jammer dat ik niet wat meer licht had, het kon mooier.
    De foto's horen misschien eerder thuis op een site van natuurpunt of een andere vogelliefhebbers site.... maar toch mooi hé.

Re: zwarte ooievaar...

Ik denk dat er wat inzit in deze postzegelreeks want ik heb mijn vergrootglas niet bij de hand.

Henri
    lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
      Ik denk dat er wat inzit in deze postzegelreeks want ik heb mijn vergrootglas niet bij de hand.

Henri

Ze mogen iets groter...

Comment

Even verplaatst naar ons testforum
        Canon Eos 60D / Canon 50 mm 1.8 / Canon 60 MM Macro 2.8 / Canon 18-135 IS / Canon 70-300 IS USM / Canon Speedlight 430 EX II
        Mijn showcase : http://www.flickr.com/photos/hanskebd/with/8754387358/

Comment

leuke reeks zelfs in postzegelformaat.

Comment

Working...
          X